»
کد خبر: ۱۳۰۸۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۲ - ۲۰:۲۶
وزیر ارتباطات با حضور در جلسه عصر امروز کمیسیون برنامه و بودجه در مورد بودجه و اعتبارات مورد نیاز این وزارتخانه و مشکلات مربوط به پهنای باند و فیبر نوری به کمیسیون برنامه و بودجه گزارش داد.
موسی‌الرضا ثروتی در مورد حضور واعظی وزیر ارتباطات در جلسه عصر امروز کمیسیون برنامه و بودجه گفت:‌ واعظی در این جلسه در مورد برنامه‌های شرکت مخابرات، مسئله ارتقای پهنای باند و گسترش ظرفیت فیبر نوری و همچنین بودجه مورد نیاز این وزارتخانه برای ارتقای خدمات‌دهی به کمیسیون گزارش داد.

وی در پاسخ به این سوال که مهم‌ترین درخواست واعظی، وزیر ارتباطات از کمیسیون برنامه و بودجه چه بود گفت: با توجه به اینکه ما از اهداف برنامه پنجم توسعه در مورد توسعه ظرفیت‌های مخابراتی عقب هستیم و در حال حاضر در این زمینه رتبه شانزدهم را در منطقه در اختیار داریم، آقای واعظی از کمیسیون خواست تا پیشنهادهای بودجه‌ای این وزارتخانه مورد توجه قرار گیرد تا بودجه مورد نیاز برای ارتقای ظرفیت‌ها و خدمات وزارتخانه فراهم باشد.

محمدرضا کاتب سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه هم در مورد سایر دستورات جلسه عصر امروز این کمیسیون گفت: یکی از موارد مورد بررسی اصلاح یکی از مواد قانون برنامه پنجم توسعه بود که قرار شد کمیسیون در مورد بررسی آن وارد شود.

کاتب در مورد موضوع دیگری که در جلسه عصر امروز کمیسیون برنامه و بودجه مورد بررسی قرار گرفت گفت: رسیدگی به طرح نحوه تامین غیر نقدی مطالبات پیمانکاران پروژه‌های عمرانی، حمل و نقل و آب و فاضلاب در دستور کار بود که این طرح با رای نمایندگان کمیسیون رد شد.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین