|
|
امروز: يکشنبه ۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۰۶:۰۷
کد خبر: ۱۲۸۰۴
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۷
استاندار تهران گفت: دولت تدبیر و امید چیزی را از مردم پنهان نمی کند، داشته های کشور را صادقانه برای مردم بازگو کرده و صادقانه از مردم کمک می خواهد.
ˈسیدحسین هاشمیˈ روز یکشنبه در مراسم معارفه فرماندار جدید ورامین گفت: باید با مردم صادق بود، باید داشته و هزینه های کشور را صادقانه به مردم بیان کرد و صادقانه از مردم کمک خواست و اگر این کار صورت گیرد بی شک مردم به دولت کمک خواهند کرد.

وی گفت: اگر نتوانیم به افقی که برای مردم ترسیم کرده ایم دست پیدا کنیم، مردم به نظام بد بین می شوند .

استاندار تهران بیان داشت: دولت تدبیر و امید تلاش دارد که چیزی را از مردم پنهان نکند، آنچه را که می تواند به مردم می گوید ، از مردم کمک می خواهد و همانند دوران هشت سال دفاع مقدس که به پشتوانه مردم به پیروزی دست یافت در جبهه اقتصادی که به مراتب از جنگ سخت، دشوارتر است نیز به پیروزی دست پیدا می کند .

وی تصریح کرد: امروز جامعه به اعتماد سازی نیاز دارد، مردم باید باور کنند که دولتمردان شعار نمی دهند تا به واسطه این اعتماد به صحنه وارد شوند.

هاشمی نیروی انسانی را مهمترین سرمایه کشور ذکر کرد و افزود: انصاف نیست مردمی که در همه شرایط با نظام همراه بودند در سختی زندگی کنند و دولت تلاش دارد با تمام قدرت و با وجود تمام مشکلاتی که رییس جمهوری در گزارش 100 روزه خود به آنها اشاره کرد با حمایت مجلس زمینه خدمت رسانی به مردم را فراهم نموده و شادی و امید مردم را روز به روز بیشتر نماید .

استاندار تهران با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال حماسه سیاسی و اقتصادی گفت: حماسه اقتصادی وقتی محقق می شود که مردم نقش اول را داشته باشند و یقینا نظر مقام معظم رهبری این است که در این حماسه مردم نقش اصلی را ایفا نمایند ، زیرا ثروت مردم هیچگاه تمام نمی شود .

وی با اشاره به اجرای نادرست اصل 44 قانون اساسی گفت: اگر اصل 44 قانون اساسی به درستی در کشور اجرا می شد بسیاری از مشکلات کشور مرتفع می گردید و انقلاب اقتصادی در کشور به وجود می آمد .

هاشمی افزود: هم اکنون 500 هزار میلیارد تومان نقدینگی سرگردان در کشور وجود دارد که این مبلغ بیش از دو برابر بودجه کل کشور است، اگر این پول هنگفت در بخش تولید، صنعت و کشاورزی وارد شود، امنیت و آرامش جامعه را با خود به همراه خواهد داشت .

وی بیان داشت: وقتی در جامعه آرامش حکمفرما باشد ، دلالی و واسطه گری از بین می رود، پول به سمت تولید رفته و بیکاری، سرگردانی، تورم و رشد منفی اقتصادی از بین خواهد رفت.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین