|
|
امروز: شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۱۹
کد خبر: ۱۲۴۹۷۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۸
وی افزود: در بررسی‌های بعدی مشخص شد كه مرد بازداشت شده، پسر متهم نيست و وی اين سناريو را رقم زده تا در نهایت پس از صدور رای به هر نحوی که شده رضایت شاکی را اخذ کند.
قاضی حیدری از دستگیری عامل قتل خیابان گاز مشهد خبر داد و گفت: به منظور تکمیل پرونده، بازسازی صحنه قتل خیابان گاز فردا یک شنبه انجام خواهد شد.

در پی وقوع يك فقره قتل در روز 10 فروردین سال 95 در خیابان گاز مشهد، ماموران جرايم جنايی پليس آگاهی بلافاصله به دستور مقام قضايی تحقيقات خود را در اين باره آغاز كردند.

در تحقيقات پرونده مشخص شد این حادثه در پی اختلافات مالی به وقوع پيوسته و مقتول از سوی یک پدر و پسر مورد اصابت گلوله اسلحه شكاری قرار گرفته است.

مقتول پس از این حادثه و انتقال به بیمارستان به کما می‌رود و نهایتا دو ماه پس از حادثه، به علت شدت جراحات وارده فوت می‌کند.

اکنون پس از گذشت هفت ماه از این حادثه، قاضی حیدری معاون دادستان مشهد در گفت‎وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان از دستگیری عامل قتل در خیابان گاز مشهد خبر داد و گفت: مأموران پليس موفق شدند يكي از عاملان حادثه كه عموی متهم است را بازداشت كنند.

وی افزود: در بررسی‌های بعدی مشخص شد كه مرد بازداشت شده، پسر  متهم نيست و وی اين سناريو را رقم زده تا در نهایت پس از صدور رای به هر نحوی که شده رضایت شاکی را اخذ کند.
 
 معاون دادستان مشهد تصریح کرد : این پدر و پسر که  برای فرار از دست قانون، بعد از فوت مقتول به استان اردبیل و شهرهای شمالی متواری شده بودند سرانجام در منطقه گلبهار مشهد دستگیر شدند و در جریان بازرسی از مخفیگاه آن‌ها یک اسلحه شکاری نیز کشف شد.

قاضی حیدری در پایان گفت: در جریان تکمیل پرونده بازسازی صحنه قتل خیابان گاز فردا یک شنبه انجام خواهد شد.

منبع: میزان

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین