|
|
امروز: جمعه ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۰
کد خبر: ۱۲۱۴۸۲
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۵
اشرف بروجردی در این باره تصریح کرد: من این موضوع را از سوی رییس جمهور پیگیری خواهم کرد . از سوی دیگر از آنجا که صلاحیت فرد انتخاب شده از سوی رییس جمهور محرز نشده بنابراین هیچ رسانه ای نمی تواند نتیجه آراء را اعلام کند.
اشرف بروجردی که از سوی رییس جمهور به عنوان نماینده در این شورا انتخاب شده بود، با اشاره به برگزاری انتخابات رییس شورای فرهنگی اجتماعی زنان گفت: من و تعدادی زیادی از اعضا و نمایندگان قوه مجریه و مقننه و مشاورین وزرا در این جلسه دعوت نشدیم و از دیدگاه ما این انتخابات مخدوش است.

اشرف بروجردی  در این باره تصریح کرد: من این موضوع را از سوی رییس جمهور پیگیری خواهم کرد . از سوی دیگر از آنجا که صلاحیت فرد انتخاب شده از سوی رییس جمهور محرز نشده بنابراین هیچ رسانه ای نمی تواند نتیجه آراء را اعلام کند.

بروجردی با تاکید بر مخدوش بودن این انتخابات گفت: من از تعداد حاضرین در جلسه اطلاعی ندارم اما از آنجا که افراد دعوت نشده به این جلسه از سوی دو قوه مجریه و مقننه بوده؛ مخدوش بودن انتخابات محرز شده است؛ این انتخابات سالم نبوده و توسط عده‌ای از افراد برای تصمیم گیری جمعی تعدادی از افراد در این شورا صورت گرفته است.

گفتنی است،  وحیده نگین، پروین داداندیش ، ناهید خداکرمی، فهیمه فرهمندپور به عنوان نمایندگان قوه مجریه و اولاد قباد و الماسی به عنوان نمایندگان مقننه در شورای فرهنگی اجتماعی زنان هستند.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین