|
|
امروز: دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۰۸
کد خبر: ۱۲۱۰۲۴
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۲:۴۰
سرمربی تراکتورسازی می‌گوید به خاطر برد تیمش خوشحال است اما به خاطر رفتارهایی که در فولادشهر رخ داد افسوس می‌خورد.
 سرمربی تراکتورسازی می‌گوید به خاطر برد تیمش خوشحال است اما به خاطر رفتارهایی که در فولادشهر رخ داد افسوس می‌خورد.

امیر قلعه‌نویی پس از برتری تیمش مقابل تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان اظهار کرد: باید یکسری مسائل را امشب بگویم که ربطی به من ندارد. مجموعه ذوب‌آهن از مدیرعامل، مربی و بازیکنان همه عالی هستند و توانستند طی دو سال سه جام را به دست بیاورند. اما یک سری بی‌اخلاقی‌ها و رفتارهایی در این فوتبال است که بسیار جای تأسف دارد.

وی در مورد عملکرد رسانه‌ها گفت: خدا لعنت کند آن میکروفون‌ها و قلم‌هایی را که به خاطر خودشان این فوتبال را تخریب می‌کنند. از بردم خوشحالم اما به خاطر این رفتارهایی که امروز در ورزشگاه فولادشهر دیدم افسوس می‌خورم.

قلعه نویی افزود: در فصل جدید و پس از شش بازی تیم ذوب‌آهن به معنای واقعی توانست تراکتورسازی را تحت فشار قرار بدهد. افسوس واقعاً دلم می‌سوزد برای این باشگاهی که با پیکره خوبی که دارد و جوانان آینده‌دار باید متحمل چنین رفتارهایی شود. امیدوارم در آینده فوتبال اخلاق‌مدار و معرفت‌گرایی را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه تیم فوتبال تراکتورسازی شانس آورده است که در دقیقه ۹۲ دروازه خود را بازشده ندیده است، افزود: هافبک‌های ذوب‌آهن به خوبی توانستند توپ را میانه زمین به گردش دربیاورند و البته بازیکنان ما نیز در این بازی جنگیدند. تیم ذوب‌آهن در این بازی موقعیت زیادی نداشت اما به بهترین نحو پرس می‌کرد و بازی را به جریان درمی‌آورد.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم روزی در این فوتبال برسد که همگی بتوانیم از آن لذت ببریم.

سرمربی تیم تراکتورسازی در پاسخ به این سوال که شما روی دو بازیکن خود ادینیو و کرارجاسم حساب زیادی کرده بوده‌اید و آیا آن‌ها توانسته بودند نظر شما را جلب کنند گفت: در مجموع در این بازی تحت فشار بودیم و بازی درگیرانه‌ای داشتیم. جاسم کرار زانو درد داشت و به همین خاطر نیمه دوم او را تعویض کردیم. ادینیو هم بازیکنی که ما می‌شناخته ایم نبوده اما می‌دانم که در آینده به ما بیشتر کمک خواهد کرد و بهتر خواهد شد.

به گزارش ایسنا، وی در مورد اینکه تیم‌های مدعی قهرمانی را چه تیم‌هایی می‌داند افزود: الان زود است که بخواهیم عیار تیم‌ها را مشخص کنیم چرا که تیم‌ها نتوانستند به صورت متداول بازی کنند و هر از چند گاهی تعطیلی در لیگ داشتیم. از این خوشحالم که توانسته ایم به صدر جدول بیاییم اما فردا این خوشحالی فراموش خواهد شد و به بازی با سیاه‌جامگان فکر خواهیم کرد و بعد از این بازی نیز به تعطیلی فکر می کنیم.

قلعه نوعی در خصوص داربی گفت: ترجیح می‌دهم درباره جایی که مسئولیت ندارم حرف نزنم اما امیدوارم که بازی تاکتیکی باشد و هرکسی به پای این داربی می‌نشیند لذت ببرد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین