»
کد خبر: ۱۱۵۳۸
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۲ - ۰۸:۴۳
ابراهیم رحیم پور معاون وزیر امور خارجه کشورمان در امور آسیا و اقیانوسیه سه شنبه شب با "چودری نثار علی خان" وزیر کشور پاکستان دیدار و گفت وگو کرد.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی "تدبیر و امید" ابراهیم رحیم پور" معاون وزیر امور خارجه کشورمان در امور آسیا و اقیانوسیه سه شنبه شب با حضور در محل وزارتخانه کشور پاکستان در اسلام آباد با "چودری نثار علی خان" وزیر کشور پاکستان دیدار و گفت وگو کرد.

وزیر کشور پاکستان در این دیدار روابط دو کشور را خوب و براساس احترام و درک متقابل دانست و تاکید کرد: اسلام آباد خواهان تقویت این روابط و نزدیکی همکاریها با جمهوری اسلامی ایران است.

وی ضمن تسلیت شھادت حجت الاسلام والمسلمین "ابراهیم انصاری" رایزن فرهنگی ایران در بیروت در اثر حادثه تروریستی امروز تاکید کرد: دشمنان مشترک ایران و پاکستان عناصر اصلی حمله تروریستی سراوان بودہ و اسلام آباد نھایت تلاش خود را برای رسیدگی به این موضوع جھت رفع نگرانی ھای دولت جمھوری اسلامی ایران انجام می دھد.

چودری نثار علی خان با تاکید بر نقش مھم ایران در منطقه گفت: دولت "نواز شریف" نخست وزیر پاکستان خواستار تقویت روابط دوجانبه با ایران و گسترش ھمکاریھا برای رسیدگی به مسائل منطقه ای است.

ابراهیم رحیم پور در گفت و گو با وزیر کشور پاکستان درباره مسائل تروریسم، قاچاق مواد مخدر گفت و گو و دو طرف برای حل و فصل این مسائل با استفاده از مشاوره و تماس های دوسویه موافقت کردند.

وی ضمن تاکید بر تقویت ھمکاری ھای دوجانبه و انجام گفت وگوھا میان مقامات ایران و پاکستان در قالب کمیته ھای سیاسی و امنیتی افزود: ایران خواستار پیگیری و بازداشت عاملان حادثه تروریستی سراوان توسط پاکستان است.

رحیم پور در پایان این نشست از چودری نثار علی خان وزیر کشور پاکستان برای بازدید از ایران دعوت کرد.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
|
در حال بررسی: ۰
|
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۹
0
0
مگه پاکستان چی داره که لازم باشه باهاشون روابط خوب داشته باشیم..یه مشت تروریست
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین