|
|
امروز: يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۵:۰۲
کد خبر: ۱۱۸۷۰۵
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۰
آزادکار وزن ۹۶ کیلوگرم کشتی آزاد جوانان ایران به مدال طلای جهان رسید و احمد بذری در ۷۴ کیلوگرم به مدال نقره رسید.
 آزادکار وزن ۹۶ کیلوگرم کشتی آزاد جوانان ایران به مدال طلای جهان رسید و احمد بذری در ۷۴ کیلوگرم به مدال نقره رسید.

در ادامه رقابت های کشتی آزاد جوانان جهان که در ماکون فرانسه در جریان است،حسین شهبازی نماینده وزن ۹۶ کیلوگرم ایران در دیدار نهایی به مصاف اریک تیل از آلمان رفت و در پایان با نتیجه ۷ بر یک به برتری رسید و مدال طلای جهان را از آن خود کرد.

 شهبازی ابتدا راخیموف از ازبکستان را ۱۰ بر صفر برد سپس در مرحله یک هشتم نهایی مقابل ماندیپ از هند ۷ بر صفر پیروز شد. او در مرحله یک چهارم نهایی مقابل رودزیانوک از بلاروس نیز با نتیجه ۱۲ بر صفر به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد.

وی در نیمه نهایی به مصاف کوتسیف از روسیه رفت و در پایان ۸ بر ۳ به برتری دست یافت و راهی فینال شد. این دومین شکست روس‌ها مقابل کشتی‌گیران ایران در نیمه نهایی این رقابت‌ها بود.

همچنین در وزن ۷۴ کیلوگرم احمد بذری در دیدار نهایی به مصاف مارک هال از آمریکا رفت و ۱۰ بر صفر شکست خورد و به مدال نقره جهان رسید.

پیش از این  بذری دور نخست استراحت کرد سپس در دومین دور مقابل نیکیتا سوکوف از روسیه با نتیجه ۸ بر ۴ صاحب برتری شد و به مرحله یک چهارم نهایی رسید. وی در این مرحله نیز مقابل الکساندر مور از کانادا با نتیجه ۱۲ بر ۵ به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد.

به گزارش ایسنا،بذری در نیمه نهایی نیز مقابل گیورگی پاسکال از مولداوی با حساب ۱۶ بر ۶ به برتری رسید و راهی فینال شد.پیش از این بیابانی در وزن ۶۰ کیلوگرم به مدال طلا رسید و گودرزی نیز در وزن ۵۰ کیلوگرم حذف شد تا تیم ایران در پایان رقابت های ۴ وزن نخست صاحب دو مدال طلا و یک نقره شود و مقتدرانه در صدر قرار بگیرد.

فردا این رقابت ها در روز پایانی با برگزاری رقابت های ۴ وزن دوم پیگیری می‌شود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین