|
|
امروز: يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۰
»
کد خبر: ۱۱۷۷۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۷
نماینده کلیمیان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مذاکرات ایران و 1+5 در ژنو سوئیس ابراز امیدواری کرد که این گفت‌وگو‌ها بتواند نتایج مثبتی را از راه دیپلماتیک برای ایران به همراه داشته باشد.

سیامک مره‌صدق اظهار کرد: آنچه برای جامعه یهودی ایران مهم است رسیدن ملت ایران به حقوق خودشان است؛ چه از طریق نرمش قهرمانانه باشد همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند و چه از طریق مقاومت. آنچه برای ما اهمیت دارد این است که همانطور که در دفاع مقدس هم ثابت کرده‌ایم به هیچ‌وجه از حقوق حقه خودمان کوتاه نمی‌آییم.

وی افزود: ما به هیچ جنایتکار و مداخله‌گری اجازه نمی‌دهیم در مورد حقوق ملت ایران تصمیم بگیرد. ما حق تعیین سرنوشت خود را بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب به دست گرفته‌ایم و اجازه نمی‌دهیم دیگران در کارهای ما دخالت کنند.

نماینده کلیمیان در مجلس ادامه داد: ما همیشه نسبت به بهترین‌ها امیدواریم و برای بدترین‌ها آمادگی داریم. اکنون هم این امید را داریم که دیپلماسی اثر کند و راه‌حلی برای مسئله هسته‌ای ایران پیدا شود و اگر چنانچه لازم باشد برای رسیدن به حق‌مان مقاومت کنیم این آمادگی را هم داریم.

مره‌صدق تاکید کرد: تحریم‌ها به غرب ثابت کرده که آنها نمی‌توانند بین مردم ایران و نظام جمهوری اسلامی فاصله بیندازند. در سال‌های گذشته هرچه فشار دشمن بیشتر شده همبستگی اقشار مختلف مردم هم بیشتر شده و تمام مکر و حیله دشمن علیه ملت ایران نه تنها بی‌اثر شده بلکه اثر عکس داشته و به نفع مردم ایران عمل کرده است.

وی خاطر نشان کرد: براین اساس تحریم‌ها و فشار‌ها باعث آگاهی بیشتر مردم ایران نسبت به نیات سوء غرب و همراهی و همدلی مردم با یکدیگر شده است.

منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین