جام بین قاره‌ای فوتبال ساحلی- امارات
کد خبر: ۱۱۷۶۲
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۲ - ۲۳:۴۷
تیم ملی فوتبال ساحلی امارات با شکست مقابل سوئیس در آخرین دیدار از مرحله گروهی در رده دوم گروه اول جام بین‌ قاره‌ای قرار گرفت و در مرحله نیمه‌نهایی حریف ایران شد.

در ادامه آخرین روز از مسابقات جام بین‌ قاره‌ای فوتبال ساحلی دو تیم برزیل و روسیه از گروه دوم به مصاف یکدیگر رفتند این دیدار در وقت‌های قانونی و اضافی با نتیجه تساوی 6 بر 6 خاتمه یافت.

در ضربات پنالتی این تیم روسیه بود که توانست 3 بر 2 پرافتخارترین تیم جهان را شکست دهد و به این ترتیب با 5 امتیاز به عنوان تیم دوم گروه دوم به مرحله نیمه‌نهایی صعود کند. برزیل نایب قهرمان دو دور گذشته هم با 3 امتیاز در رده سوم قرار گرفت. ایتالیا نیز بدون امتیاز در این گروه چهارم شد.

در دیگر دیدار دو تیم امارات و سوئیس از گروه اول به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در پایان با برتری 5 بر 3 تیم ملی فوتبال ساحلی سوئیس خاتمه یافت. به این ترتیب سوئیس 8 امتیازی شد و به عنوان تیم اول گروه اول به مرحله نیمه‌نهایی صعود کرد تا در این مرحله با روسیه دیدار کند. همچنین امارات با قبول این شکست 6 امتیازی باقی ماند و به عنوان تیم دوم گروه اول راهی مرحله نیمه‌نهایی و حریف ایران در این مرحله شد.

برنامه رقابت‌های مرحله نیمه‌نهایی به شرح زیر است: (ساعت‌ها به وقت تهران است)

ایران - امارات، ساعت 18 و 45 دقیقه

سوئیس - روسیه، ساعت 20

منبع: فارس
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین