|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۶
کد خبر: ۱۱۶۰۳۶
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۲:۲۵
کاروان ایران در پانزدهمین روز المپیک ۲۰۱۶ ریو سه نماینده داشت که در پایان این روز موفق شد یک مدال نقره را به دست بیاورد.
پانزدهمین روز المپیک 2016 ریو با کسب اولین مدال نقره ایران در این المپیک به پایان رسید.

 کاروان ایران در پانزدهمین روز المپیک ۲۰۱۶ ریو سه نماینده داشت که در پایان این روز موفق شد یک مدال نقره را به دست بیاورد.

کمیل قاسمی در دیدار نخست خود با نتیجه ۵ بر ۲ برابر حریف کانادایی به برتری رسید و در دومین مبارزه نیز ۷ بر صفر "کمال گودا" از مصر را شکست داد.

او در دور سوم "پتریاشویلی" از گرجستان را شکست داد و در نیمه نهایی نیز در یک کشتی سریع در ۳۳ ثانیه "دلاگنف" آمریکایی را ۱۰ بر صفر شکست داد.

قاسمی در فینال المپیک برابر "طاها آکگول" ترکیه ای ۳ بر یک شکست خورد و به مدال نقره رسید.

علیرضا کریمی نیز در وزن ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد در دو کشتی نخست خود برابر حریفانی از تونس و بلغارستان به برتری رسید.

او در یک چهارم نهایی برابر "کاکس" آمریکایی ۵ بر یک شکست خورد تا با شکست این کشتی گیر در نیمه نهایی، از رسیدن به شانس مجدد و مدال برنز بازبماند.

سجاد مردانی آخرین نماینده تکواندو ایران نیز در دور نخست وزن 80 + کیلوگرم برابر حریفی از تونگا ۱۶ بر یک به برتری رسید ولی در دور دوم در راند طلایی بازی را به حریف بریتانیایی واگذار کرد.

حریف بریتانیایی او نیز موفق نشد به فینال برسد تا مردانی هم به مانند دو مرد دیگر تکواندوکار ایران در المپیک حذف شود و تکواندوی مردان بدون مدال باشد و بدترین نتیجه تاریخ خود را گرفته باشد.


منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین