|
|
امروز: يکشنبه ۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۲
کد خبر: ۱۱۶۰۱۵
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰
رئیس جمهوری سوریه گفت: ملت سوریه با وجود تمام رنج ها، فشارها و مشکلات امنیتی و اقتصادی برای دفاع از میهن و یکپارچگی کشور خود جدی هستند.
 رئیس جمهوری سوریه گفت: ملت سوریه با وجود تمام رنج ها، فشارها و مشکلات امنیتی و اقتصادی برای دفاع از میهن و یکپارچگی کشور خود جدی هستند.

به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، بشار اسد در دیدار با وزیر مشاور در امور خارجه هند افزود: ایستادگی بسیاری از کشورهای دوست مانند هند در کنار ملت سوریه، پایداری و مقاومت ملت را تقویت کرد.

وی اضافه کرد: ملت هم اکنون با جنگی روبه روست که از سوی کشورهای غربی و منطقه ای با بکارگیری گروه های تروریستی و حمایت از آن ها به شیوه های گوناگون، برآن ها تحمیل شده است.

اسد تصریح کرد: این کشورها تاکنون از دستیابی به هرگونه راه حل مسالمت آمیز که از ریختن خون ملت سوریه جلوگیری کند و به جنایت ها درحق این ملت پایان دهد جلوگیری کرده اند.

وزیر مشاور در امورخارجه هند نیز بر همکاری با سوریه در زمینه مبارزه با تروریسم و حفظ و تقویت دستاوردهای سوریه در این باره تاکید کرد.

مبشر جاوید اکبر گفت: درک نکردن خطرهای تروریسم و اهداف آن که گسترش کشتار و تندروی و تهدید ثبات جهانی و تخریب تمدن انسانی یک اشتباه و خطای بزرگ است.

وی افزود: هند آماده است هرکمکی که بتواند از رنج های ملت سوریه بکاهد و پایداری این کشور را افزایش دهد به سوریه ارایه و به صورت فعال در بازسازی و پیشرفت سوریه مشارکت کند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین