|
|
امروز: يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۷
کد خبر: ۱۱۵۶۶۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۴:۴۰
مربی تیم ملی کشتی آزاد تاکید کرد در صورتیکه این تیم با مشکلات داوری و بحث‌های سیاسی مواجه نشود می تواند در سی و یکمین دوره بازی های المپیک نتیجه بگیرد.
 مربی تیم ملی کشتی آزاد تاکید کرد در صورتیکه این تیم با مشکلات داوری و بحث‌های سیاسی مواجه نشود می تواند در سی و یکمین دوره بازی های المپیک نتیجه بگیرد.

امیر توکلیان که در آستانه آغاز رقابت های ملی پوشان این تیم در المپیک با مهر گفتگو می کرد ضمن بیان این مطلب افزود: برای حضور در المپیک تمام کارهایی که باید از طرف کادر فنی انجام می شد، انجام شده است. ملی پوشان هم تلاش خود را به خرج داده اند تا با بهترین آمادگی لازم در این رویداد حاضر شوند.

وی با تاکید بر اینکه سه سال است که تیم ملی کشتی آزاد برای چنین روزهایی در المپیک و موفقیت در آن تلاش می کند، خاطرنشان کرد: امیدوارم با مشکل خاصی از نظر داوری و بحث های سیاسی مواجه نشویم یا مشکلاتی مانند لابی هایی که بعضا در فدراسیون جهانی علیه ما انجام می شود؛ در این صورت می توانیم موفق عمل کنیم و نتیجه بگیریم.

توکلیان با بیان اینکه آزادکاران ایران استحقاق پیروزی و نتیجه گیری در المپیک را دارند، یادآور شد: بازهم می گویم همه کارهای لازم برای آماده سازی ملی پوشان انجام شده است، تنها چیزی که در این ساعت ها به آن نیاز داریم، دعای خیر مردم است. امیدوارم جمعه شب آزادکاران حامل خبرهای خوبی برای ورزش و ملت ایران باشند.

به گفته مربی تیم ملی کشتی آزاد، امروز پنجشنبه وزن کشی دو وزن ٥٧ و ٧٤ کیلوگرم انجام می شود، وزن کشی اوزان ٨٦ و ١٢٥ کیلوگرم فردا انجام می شود و شنبه نیز وزن کشی وزن های ٦٥ و ٩٧ کیلوگرم انجام می شود.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین