|
|
امروز: سه‌شنبه ۰۶ آذر ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۱
کد خبر: ۱۱۵۲۷۴
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۲
راه اندازی قطار سریع السیر تهران – قم – اصفهان با سرعت ٣٥٠ كیلومتر در ساعت كه با تامین مالی ١ میلیارد و ٨٠٠ میلیون دلاری بانك صنعت و معدن در حال اجراست تحولی در صنعت حمل و نقل ریلی كشورایجاد خواهد كرد.
 راه اندازی قطار سریع السیر تهران – قم – اصفهان با سرعت ٣٥٠ كیلومتر در ساعت كه با تامین مالی ١ میلیارد و ٨٠٠ میلیون دلاری بانك صنعت و معدن در حال اجراست تحولی در صنعت حمل و نقل ریلی كشورایجاد خواهد كرد.

چندی پیش عباس آخوندی ، وزیر راه و شهرسازی در جریان بازدید از پروژه راه آهن پُرسرعت تهران- قم- اصفهان اظهار داشت: ماهیت راه‌آهن، سرعت است هر کجا که سرعت بالا می رود دقت هم باید افزایش یافته و تصمیمات درستی گرفته شود.

آخوندی با اشاره به اینکه سرعت زیرسازی بر مبنای ۳۵۰ کیلومتر در ساعت و بهره برداری ۳۰۰ کیلومتر طراحی شده است، گفت: مهمترین مسئله گشایش LC بوده است که فکر می‌کنم اولین پروژه بعد از برجام بود که موفق به گشایش LC شد.

این گشایش اعتباركه توسط بانك صنعت ومعدن انجام گرفته است رسما نقش این بانك را در تامین مالی پروژه های زیربنایی و زیرساختی كشور روشن می سازد.

بر اساس گزارش یاد شده این مسیرراه آهن در بخش قم تا اصفهان ٧٠ درصد پیشرفت فیزیكی داشته وبا اتمام آن تحول بزرگی در صنعت زیرساخت كشور ایجاد خواهد شد.

گفتنی است طرح قطار سریع السیر تهران – قم – اصفهان توسط بانك صنعت و معدن و در راستای ایجاد مبانی توسعه پایدار در كشور تامین مالی شده است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین