|
|
امروز: شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
کد خبر: ۱۱۴۷۰۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۰
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت برخی افراد و گروه ها از اکنون به پیشواز انتخابات 10 ماه آینده ریاست جمهوری رفته اند و بخشی از توان دولت برای رفع ابهام ها و فضاسازی های منفی صرف می شود.
 وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت برخی افراد و گروه ها از اکنون به پیشواز انتخابات 10 ماه آینده ریاست جمهوری رفته اند و بخشی از توان دولت برای رفع ابهام ها و فضاسازی های منفی صرف می شود.

«محمود واعظی» عصر امروز (شنبه) در مراسم رونمایی از تمبر طلای فردوسی و چند پروژه پستی در محل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: دولت از زمانی روی کار آمدن به دنبال کمتر حرف زدن و بیشتر عمل کردن بود.

واعظی ادامه داد: ما در پی تخریب دیگران نبوده و نخواهیم بود؛ بلکه دنبال این هستیم که دین خود را به نظام، مردم و رهبری ادا کنیم اما متاسفانه در برابر دولت، گروه هایی قرار دارند که به این اصول پایبند نیستند.

این عضو کابینه یازدهم اضافه کرد: برخی گروه ها و افراد با وجود اینکه 10 ماه تا انتخابات ریاست جمهوری آینده باقی مانده است، به پیشواز آن رفته اند اما این کار، اشتباه است و بر اساس قانون اساسی زمانی مشخص برای تبلیغات انتخاباتی در نظر گرفته شده است.

وی تاکید کرد نباید کشور به شکل زودرس وارد تبلیغات انتخاباتی شده و فضای کشور انتخاباتی شود.

واعظی گفت: دولت مصمم به رفع مشکل های موجود در بخش های مختلف کشور است اما زمانی که با فضاسازی های منفی روبرو می شود مجبور است بخشی از توان خود را برای رفع ابهام ها اختصاص دهد.

این مقام عنوان کرد: این دولت با تهمت های بسیاری روبروست و ما کمتر رییس جمهوری را سراغ داریم که از روز نخست کار با این حجم از عناوین مختلف تهمت ها روبرو شده باشد. البته مردم در دوره گذشته انتخابات نشان دادند همچنان پای رای خود ایستاده اند و هر چه میزان تبلیغات منفی علیه دولت بیشتر می شود تاثیری روی آنها و انتخابشان نخواهد داشت بلکه آنها مصمم تر می شوند.

وزیر ارتباطات دولت یازدهم تاکید کرد برنامه دولت این نیست که فضا را انتخاباتی کند.

وی افزود: تنها پیامم برای کسانی که خود را درگیر انتخابات می دانند این است که بداخلاقی های سیاسی را کنار گذاشته و به فکر توسعه کشور باشند. در این مسیر توجه داشته باشیم اگر برجام به سرانجام نمی رسید همچنان 970 هزار بشکه نفت در روز می فروختیم اما اکنون با به سرانجام رسیدن این مهم میزان فروش به 2 میلیون و 400 هزار بشکه رسیده است.

واعظی افزود: اکنون مسائل بانکی یکی پس از دیگری حل می شود و شرکت های بزرگ دنیا دنبال آنند که وارد مذاکره با ما شده و تعاملی نزدیک را با کشور ما داشته باشند.

وزیر ارتباطات تاکید کرد سرمایه نظام ما داشتن رهبری است که هوشمندانه کشور را مدیریت می کند.

وی گفت: بنا داریم با گزارش عملکرد دولت به مردم در هفته دولت مسیر پیش روی کشور برای تحقق چشم انداز توسعه 20 ساله را ترسیم کنیم.

واعظی ادامه داد: امید است برای تحقق این اهداف بداخلاقی های سیاسی کنار گذاشته شود و همه برای ایجاد روحیه امید در کشور به دولت کمک کنند.

وی گفت: وظیفه خود می دانیم در هفته دولت با اعلام گزارش عملکرد دولت در میان مردم امیدآفرینی کرده و از رسانه ها نیز می خواهیم ما را در این مهم یاری کنند.

وی درباره ورود دو اپراتور خصوصی به بخش پست پس از هفته دولت گفت: این موضوع را همسو با تصویب اساسنامه شرکت ملی پست انجام خواهیم داد تا فضای جدیدی برای رقابت سالم در کشور شکل گیرد و پست کنونی با سرعتی بیشتر در مسیر توسعه گام بردارد.

وزیر ارتباطات افزود: مقرر است معاونت امور پستی در رگولاتوری ایجاد شود تا نظارت کاملی بر اعمال اپراتورهای دیگر در کشور داشته باشد.

وی گفت: تمرکز شرکت ملی پست باید روی تجارت الکترونیکی باشد تا ارتباط را با خارج از کشور برقرار کند.

به گزارش ایرنا، مراسم افتتاح دو طرح «توسعه سامانه یکپارچه مبادله پستی در 650 نقطه مبادله در کشور و راه اندازی سامانه هوشمند نامه رسان مبتنی بر تلفن همراه در 10 استان» و رونمایی از «تمبر فاخر حکیم ابوالقاسم فردوسی» عصر امروز با حضور قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در محل سالن شهید قندی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین