|
|
امروز: شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۸
کد خبر: ۱۱۲۲۲۷
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۶
پیروزبخت ، حرکت جمعی را در پیشبرد اهداف عالی نظام موثر دانست و تاکید کرد : با همکاری سایر بخش ها این مهم تحقق خواهد یافت.
مراسم تکریم محمدرضا ممدوحی و معارفه جهانبخش سنجابی ، معاون سابق و جدید ارزیابی کیفیت ، عصر امروز با حضور رییس ، معاونان ، مدیران و جمعی از کارکنان سازمان ملی استاندارد ایران در سالن آمفی تئاتر ساختمان ونک برگزار شد.

در ابتدای این مراسم ، محمدرضا ممدوحی ، معاون سابق ارزیابی کیفیت از حمایت های بی دریغ رییس و حمایت های معاونان و همکاری سایر همکاران سازمان ملی استاندارد ایران به ویژه معاونت ارزیابی کیفیت و بازرسی کالاهای صادراتی و وارداتی قدردانی کرد.

در ادامه نیره پیروزبخت ، رییس سازمان ملی استاندارد ایران ضمن قدردانی از زحمات بی دریغ محمدرضا ممدوحی گفت : در دوران معاونت ایشان فعالیت های ارزنده و پایداری از جمله دستور العمل ها صورت گرفته است .

وی با اشاره به ویژگی های بارز جهانبخش سنجابی تاکید کرد : باتوجه به توانمندیهای ایشان ، علاوه بر سرپرستی پژوهشگاه استاندارد ،تصدی معاونت ارزیابی کیفیت را نیز عهده دار خواهند شد.

پیروزبخت ، حرکت جمعی را در پیشبرد اهداف عالی نظام موثر دانست و تاکید کرد : با همکاری سایر بخش ها این مهم تحقق خواهد یافت.

جهانبخش سنجابی ، سرپرست پژوهشگاه استاندارد و معاون ارزیابی کیفیت نیز در ادامه این مراسم ضمن تقدیر از حسن نظر و اعتماد رییس سازمان ملی استاندارد ایران ابراز امیدواری کرد : با همکاری بیش از پیش بخشی از منویات مقام معظم رهبری در برنامه ششم توسعه و سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی محقق شود.

وی از همه همکاران این معاونت خواست تا با کیاست و هوشمندی اهداف کلی سازمان را که برگرفته از اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است بدون هیچگونه آسیبی پیش ببریم.

در این مراسم، رییس سازمان ملی استاندارد ایران، محمد رضا ممدوحی را به عنوان مشاور خود معرفی و در ادامه از ایشان به جهت انجام خدمات ارزنده در دوران تصدی مسئولیت معاونت ارزیابی کیفیت تقدیر به عمل آمد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین