کد خبر: ۱۱۱۶۶
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۲ - ۱۸:۵۲
نشست هماهنگی دیدار تیم‌های ستارگان میلان و پرسپولیس برگزار شد.
نشست هماهنگی دیدار تیم‌های ستارگان میلان و پرسپولیس در سازمان لیگ برگزار شد. در این نشست که مهدی تاج، علی کاظمی، بهروان و حجت‌الله بهمنی از طرف سازمان لیگ و بهروز منتقمی، حمید استیلی و حسین قدوسی از سوی باشگاه پرسپولیس حضور داشتند، مقرر شد که تمام ارکان سازمان لیگ برای برگزاری این دیدار با پرسپولیس مشارکت کنند.

تاج: نگاه ما به بازی، ملی و بین‌المللی است

مهدی تاج رییس سازمان لیگ حرفه‌ای فوتبال درباره دیدار ستارگان پرسپولیس و میلان گفت: نگاه ما به این بازی ملی و بین‌الملی است چون قطعا بازتاب رسانه‌ای گسترده‌ای در دنیا خواهد داشت و پای آبروی ایران در میان است.

وی همچنین گفت: این بازی باید مانند دیدارهای ملی و لیگ برتر جدی گرفته شود و کاملا منظم و قانونی انجام شود.

تاج از بهروان خواست که مدیریت میدان بازی را برعهده بگیرد و از حضور افراد متفرقه در کنار زمین جلوگیری کند.

پرسپولیسی‌ها بلیت بازی را چاپ می‌کنند

به گزارش ایسنا، مسوولان باشگاه پرسپولیس مسوولیت چاپ بلیت‌های بازی را برعهده گرفتند و مقرر شد که این بلیت‌ها را در اختیار سازمان لیگ قرار دهند تا به صورت میدانی و اینترنتی به فروش برساند.

درخواست بهروان از پرسپولیسی‌ها

غلامرضا بهروان در ادامه نشست هماهنگی از پرسپولیسی‌ها خواست که عکس و مشخصات بازیکنان دو تیم را در اختیار سازمان لیگ قرار دهند تا با صدور آی‌دی‌کارت از حضور افراد متفرقه جلوگیری به عمل بیاورند.

به این ترتیب مقرر شد که باشگاه پرسپولیس با مذاکره با مسوولان باشگاه میلان، عکس و مشخصات بازیکنان این تیم را دریافت و به سازمان لیگ ارسال کند. همچنین مدیران روابط عمومی باشگاه پرسپولیس و سازمان لیگ درباره صدور یا عدم صدور آی‌دی‌کارت برای خبرنگاران بحث و تبادل نظر کردند.

حضور خانواده‌ها در ورزشگاه آزادی؟

حمید استیلی از مسوولان سازمان لیگ خواست تا شرایطی فراهم کنند که خانواده‌ها بتوانند برای تماشای دیدار پرسپولیس و میلان به ورزشگاه آزادی بیایند. مسوولان سازمان لیگ هم گفتند که این درخواست را بررسی می‌کنند.

درخواست رویانیان از تاج برای تعیین داور بازی


محمد رویانیان از رییس سازمان لیگ خواست که برای قضاوت دیدار پرسپولیس و میلان از داوران بین‌المللی ایرانی که به تازگی از دنیای داوری کنار رفته‌اند استفاده شود.

تاج هم از رویانیان خواست که درخواستی را کتبا به او بدهد تا آن را با مسوولان کمیته داوران در میان بگذارد.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین