|
|
امروز: دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۷
»
کد خبر: ۱۰۸۹۸
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۵
حمید بقایی، دستیار محمود احمدی‌نژاد بار دیگر برای حسن روحانی نامه نوشت، این بار برای «جلوگیری از تخلیه ساختمان لادن». بقایی که چندی پیش در نامه‌ای به رییس‌جمهوری از او برای «مساعدت به تاسیس دانشگاه ایرانیان» درخواست کرده بود، در نامه جدید خود از روحانی خواسته که در مورد تخلیه ساختمان لادن دستور رسیدگی صادر کند.
چند روز پیش بود که «داوود احمدی‌نژاد»، برادر محمود احمدی‌نژاد، رییس دولت پیشین از «رها کردن» احمدی‌نژاد از ساختمان لادن خبر داد و گفت: «ایشان الان در «لادن» هم نیستند، به سلامتی؛ راحت باشید. گویا از «لادن» رهایشان کردند.»

حالا بقایی در نامه خود از روحانی خواسته است به این مساله رسیدگی کند.

او در این نامه آورده است: «احتراما پیرو مکاتبه قبلی به عمل‌آمده، مبنی بر درخواست مساعدت درخصوص دانشگاه جدیدالتاسیس ایرانیان به استحضار می‌رساند: «متاسفانه پس از ارسال نامه مذکور، از جانب مسوولان نهاد ریاست‌جمهوری و وزارت دادگستری، اقدامات غیرقابل توجیهی در رابطه با تخلیه ساختمان لادن صورت گرفته که طی روزهای گذشته، بر شدت آنها افزوده و زمان تخلیه ساختمان، حداکثر تا پایان آبان ماه تعیین شده است.

لذا با توجه به اینکه احتمالا جنابعالی در جریان امر قرار ندارید و موافق این رفتار نمی‌باشید، لطفا دستور رسیدگی صادر فرمایید.»همانطور که بقایی در نامه‌اش به آن اشاره کرده، قرار است «مصطفی پورمحمدی (وزیر کشور دولت نهم احمدی‌نژاد) به زودی در ساختمان لادن مستقر می‌شود.»

خبرگزاری «ایسنا» در این‌باره در خبر خود آورده است: «در هفته جاری دو طبقه از ساختمان لادن به نمایندگان وزارت دادگستری تحویل داده شد. قرار است این ساختمان به طور کامل تخلیه شود.»

پورمحمدی، وزیر دادگستری دولت یازدهم در حالی قرار است جای احمدی‌نژاد را در ساختمان لادن بگیرد که خود وزیر کشور دولت اول احمدی‌نژاد (دولت نهم) بود اما بعدها با او به اختلاف خورد و در اردیبهشت سال 87 از سوی احمدی‌نژاد کنار گذاشته شد. امروز اما انگار ورق برگشته و این بار کسی که باید برود احمدی‌نژاد است.

 پورمحمدی در دفاعیه خود در مجلس نهم برای تصدی وزارت دادگستری، دلیل برکناری خود را «اعتراض به اختلاس‌های گسترده در دوره ریاست‌جمهوری احمدی‌نژاد» عنوان کرده بود، البته او در جریان انتخابات ریاست‌جمهوری، «برخی روحیاتی که از احمدی‌نژاد سراغ داشته» و یک‌بار نیز «امضای حکم شهرداری قالیباف که احمدی‌نژاد مخالف با آن بوده» را به‌عنوان دلایل اختلافات میان خود و احمدی‌نژاد ذکر کرده بود.

 طبق خبر ایسنا، «با توجه به اینکه نهاد ریاست‌جمهوری اموال دو طبقه از این ساختمان را تخلیه کرده، کارمندان وزارت دادگستری به زودی در مکان جدید مستقر می‌شوند. طی توافقات انجام‌شده قرار است مصطفی پورمحمدی، وزیر دادگستری در این ساختمان حضور یابد.»

در پی انتشار خبر تخلیه ساختمان لادن از سوی «داوود احمدی‌نژاد» برخی سایت‌های خبری از انتقال دفتر احمدی‌نژاد به ساختمانی در «ولنجک» متعلق به بنیاد مستضعفان خبر دادند که البته تایید نشد و نگرانی بقایی در نامه به روحانی نیز حکایت از این دارد که فعلا قراری مبنی بر اختصاص دفتری به احمدی‌نژاد از سوی بنیاد مستضعفان وجود ندارد.

 اما بنابر پیگیری خبلرنگار ما، محمود احمدی‌نژاد برای در اختیار داشتن ساختمانی جهت رتق‌وفتق کارهایش، به ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و بنیاد مستضعفان درخواست داده که البته تاکنون این نهادها نسبت به چنین درخواستی پاسخ مشخصی نداده‌اند.

منبع:روزنامه شرق
در همین زمینه بخوانید
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین