|
|
امروز: چهارشنبه ۰۴ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۸
کد خبر: ۱۰۷۲۷
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۷
با حضور رئیس کنسرسیوم عمران و راهسازی «بود سرویس» و هیئت بلندپایه‌ای از اوکراین انتقال آب از خلیج فارس به لامرد بررسی شد.
عصر امروز با حضور ایوان کوبوتیوک، رئیس کنسرسیوم عمران و راهسازی «بود سرویس» که در رأس هیئت بلندپایه‌ای از اوکراین به شهرستان لامرد سفر کرده بود طی نشستی با حضور مسئولان سازمان آب منطقه‌ای استان فارس و مسئولان ارشد لامرد، راهکارهای بررسی انتقال آب از خلیج فارس به این شهرستان و به ویژه سایت صنایع انرژی‌بر لامرد بررسی شد.

در این نشست ایوان کوبوتیوک، رئیس کنسرسیوم عمران و راهسازی «بود سرویس» اوکراین با اعلام آمادگی از سرمایه‌گذاری در طرح انتقال آب از خلیج فارس به لامرد طی سخنانی، اظهار داشت: ما این طرح را قبول داریم.

وی افزود: هدف ما این است که آب تنظیم شده را همراه با گارانتی تحویل دهیم که مردم نیز از سوی دیگر هزینه‌ای کمتر پرداخت کنند.

رئیس کنسرسیوم عمران و راهسازی «بود سرویس» اوکراین با بیان اینکه هدف ما این است که انتقال آب از خلیج فارس به لامرد انجام شود و کجا آب مصرف می‌شود مهم نیست، متذکر شد: به عنوان دو کشور دوست و برادر ما این طرح را در صورت نهایی شدن اجرا می‌کنیم، چراکه ایران تازه برای ما شناخته شده است.

در ادامه سفر رئیس کنسرسیوم عمران و راهسازی «بود سرویس» اوکراین به لامرد پس از بررسی نقشه‌ راه‌های انتقال آب از خلیج فارس به شهرستان لامرد بازدید از محل‌های نزدیک انتقال آب از خلیج فارس به لامرد و سایت صنایع انرژی‌بر این شهرستان صورت گرفت.
منبع: فارس
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین