|
|
امروز: پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۷
کد خبر: ۱۰۶۱۸
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۲
کارشناس هواشناسی با بیان اینکه طی 24 ساعت آینده، تهران بارانی می‌شود، گفت: اواخر هفته جاری سامانه جدید بارشی وارد کشور می‌شود که با بارش باران در بسیاری از نقاط کشور همراه خواهد بود.
محمد اصغری اظهار داشت: بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی طی 24 ساعت آینده(تا فردا صبح) برای تهران بارش باران پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی افزود: هوای تهران لحظه‌ای شده است، به قدری چشمه‌های تولید گرد و غبار زیاده شده است، از این رو می‌توان پیش‌بینی کرد که غلظت گرد و غبار در این کلانشهر افزایش یابد.

وی با بیان اینکه تهران تبدیل به جزیره گرمایی شده است، ادامه داد: طی امروز و فردا، بارش باران با شدت قابل ملاحظه برای تهران پیش‌بینی می‌شود که همین مسئله می‌تواند از غلظت آلودگی هوا بکاهد.

وی درباره بارش باران در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی، بیان داشت: احتمال بارش باران طی روز تاسوعای حسینی در تهران دور از انتظار نیست اما در روز عاشورای حسینی آسمان پایتخت نیمه ابری خواهد بود.

کارشناس هواشناسی ابراز داشت: طی روز سه شنبه هفته جاری از شدت بارندگی‌ها در استان‌های واقع در نیمه غربی کشور کاسته می‌شود، گفت: آسمان تهران فردا نیمه ابری خواهد بود.

اصغری از ورود موج جدید بارشی به کشور طی روز چهارشنبه خبر داد و افزود: این موج در ابتدا استان‌های واقع در نیمه غربی کشور را از جمله استان‌های کرمانشاه، لرستان، چهارمحال و بختیاری و کرستان را تحت تاثیر قرار می‌دهد به طوری‌که در روز تاسوعای حسینی شاهد بارش باران در استان‌های مزبور خواهیم بود.

به گفته وی، شدت بارش‌ها طی روز چهارشنبه در سواحل دریای خزر قابل توجه خواهد بود.

این کارشناس هواشناسی با بیان اینکه طی روز پنج شنبه (عاشورای حسینی) این سامانه  مناطق نیمه شرقی کشور را دربر می‌گیرد، اضافه کرد: بر همین اساس شاهد بارش باران در مازندران، گلستان، خراسان شمالی و جنوبی، یزد، کرمان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان خواهیم بود.

اصغری بیان داشت: این موج تا روز شنبه هفته آینده برخی استان‌ها به ویژه استان‌های واقع در جنوب شرق کشور را درگیر می‌کند.
منبع: فارس
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین