|
|
امروز: يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۳
امروز "سه شنبه 7 آبان ماه 92" اعلام شد؛
کد خبر: ۸۹۸۶
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۳
امروز بارش ها محدود به شمال شرق و شرق کشور خواهد شد و این سامانه از اواخر وقت امروز از کشور خارج خواهد شد و تا روز پنجشنبه جوی آرام بر کشور حاکم خواهد بود.
سازمان هواشناسی کشور، امروز "سه شنبه 7 آبان ماه 92" اعلام شد،براساس آخرین نقشه های هواشناسی، امروز بارش باران گاهی با رعدوبرق و وزش باد در برخی نقاط استانهای خراسان رضوی، خراسان جنوبی، یزد و شرق اصفهان پیش بینی می شود و این شرایط طی این مدت در برخی نقاط خراسان رضوی، شمال خراسان جنوبی و شرق استانهای اصفهان و یزد از شدت بیشتری برخوردار است.

امروز بارش ها محدود به شمال شرق و شرق کشور خواهد شد و این سامانه از اواخر وقت امروز از کشور خارج خواهد شد وتا روز پنجشنبه جوی آرام بر کشور حاکم خواهد بود.

لازم به ذکر است، سامانه بارشی دیگری از روز پنجشنبه وارد کشور می شود که در این روز جنوب غرب، بتدریج غرب و در روز های جمعه و شنبه نیمه غربی را تحت تاثیر خود قرار می دهد.

گفتنی است، وضعیت آب و هوای استان های "تهران" و "البرز" امروز، نیمه ابری و بتدریج صاف و گاهی وزش باد پیش بینی می شود و استان تهران در بیشینه دمای خود به 20 درجه و در کمترین حالت به 9 درجه بالای صفر  خواهد رسید و همچنین دمای شهر تهران در حال حاضر 13 درجه بالای صفر است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین