|
|
امروز: يکشنبه ۱۰ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۶
»
کد خبر: ۱۰۶۰۲
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۱
رهبران سازمان آلبا از سازمان ملل متحد خواست تا هرچه سریع تر مقامات واشنگتن را برای اقدام به جاسوسی از مقامات و شهروندان دیگر کشورها مجازات کند.
پایگاه خبری اسپانیایی زبان«تله سور»؛ رهبران سازمان آلبا روز یکشنبه (19 آبان) طی بیاینیه ای اقدام مقامات واشنگتن برای جاسوسی از مقامات و شهروندان کشورهای دیگر را به شدت محکوم کرد.

رهبران این سازمان از سازمان ملل متحد خواسته اند تا اقداماتی فراهم آوردند تا مقامات واشنگتن را برای جاسوسی ها مجازات کنند.

در بخشی از این بیانیه چنین آمده است: این توجیه مناسبی نیست که کشوری ادعا کند به منظور حفظ امنیت کشوری دیگر به جاسوسی از مقامات آن کشور پرداخته. هر کشوری می بایست نگران امنیت موجود در کشور خود باشد و در چارچوب قانون عمل کند این اقدام مقامات کاخ سفید در تناقض با قوانین بین المللی است.

ادوارد اسنودن، کارمند سابق سازمان امنیت ملی آمریکا اسناد و مدارکی منتشر کرد که نشان می داد مقامات واشنگتن  ارتباطات اینترنتی و تماس های تلفنی مقامات و شهروندان کشورهای مختلف را کنترل می کرده اند.

با وجود تمامی نارضایتی های موجود در خصوص این جاسوسی ها مقامات کاخ سفید ادعا کرده اند که این جاسوسی ها برای جلوگیری از وقوع حملات ترورویستی بوده است و ادعا کرده اند که از این طریق توانسته اند ده ها حمله تروریستی در کشورهای مختلف را خنثی کند.
منبع: تسنیم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین