|
|
امروز: دوشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۰۶:۰۷
کد خبر: ۱۰۱۹۳۵
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۸
دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان افزود: در طول جنگ در مقابله با منافقین نیز تکامل اطلاعاتی داشتیم و اگر آن پیشرفت‌ها تداوم پیدا می‌کرد، قطعا امروز در وضعیت دیگری قرار داشتیم.
دبیر شورای عالی امنیت ملی با اشاره به اینکه نفوذ مهلک‌ترین شکل خصومت دشمنان با انقلاب است گفت: راه درست‌ روی انقلاب بی‌خط خامنه‌ای ممکن نیست.

 علی شمخانی در همایش ملی روش‌های تحلیل اطلاعات که در سالن همایش‌های صداوسیما برگزار شد، با بیان اینکه امنیت بالای ایران در مقایسه با مناطق دیگر، نتیجه زحمت برادران اطلاعاتی است، خاطرنشان کرد: قدرت پدیده‌ای چندبعدی است لذا مقایسه قدرت با قدرت نظامی و قدرت نظامی با قدرت تجهیزات خطایی فاحش است.

شمخانی با اشاره به اندیشه‌های دفاعی رهبری انقلاب گفت: اگر این انقلاب بی نام خمینی هیچ کجای جهان شناخته شده نیست، راه درست‌ روی انقلاب هم بی‌خط خامنه‌ای ممکن نیست.

دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان افزود: در طول جنگ در مقابله با منافقین نیز تکامل اطلاعاتی داشتیم و اگر آن پیشرفت‌ها تداوم پیدا می‌کرد، قطعا امروز در وضعیت دیگری قرار داشتیم.

شمخانی این سوال را مطرح کرد که چطور جمهوری اسلامی ایران می‌تواند به یک قدرت اطلاعاتی تبدیل شود و گفت: قدرت موشکی یکی از عناصر بازدارنده ماست و عناصر داخلی و خارجی به آن اذعان دارند. همچنین قدرت ایدئولوژیک ایران مقاومت و اسلام ناب محمدی را ایجاد کرده که این محور مکتب راه رهایی از ظلم و استکبار به عنوان آموزه به ملت‌های مسلمان ارائه شده است. قدرت سایبری، قابلیت توانمندسازی و ایمن‌سازی مولفه‌ها و عناصر درونی نظام در مقابله با مهلک‌ترین شکل خصوصمت یعنی نفوذ راهبردی، قابلیت مقابله با انزواسازی و ایران‌هراسی، قابلیت اشراف اطلاعاتی و نظارتی و کنترل اشکال توطئه‌های قدرت‌های استکباری و منحرف‌سازی نهضت بیداری اسلامی مولفه‌های مهم توانمندسازی قدرت درونی کشور است.

منبع: ایلنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین