|
|
امروز: يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۰
کد خبر: ۱۰۱۷۸۴
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۲
مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان از بسته شدن موقت آزادراه قزوین - رشت در محدوده رودبار به سمت رشت از سحرگاه امروز (شنبه) خبر داد.
 مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان از بسته شدن موقت آزادراه قزوین - رشت در محدوده رودبار به سمت رشت از سحرگاه امروز (شنبه) خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهر سازی گیلان، محمود ایرانپرست اظهار کرد: به دلیل حجم زیاد خودروهای ورودی به استان طی چند روز گذشته، پیش بینی می شود با ترافیک طولانی در مسیرهای خروجی استان بویژه رشت - قزوین مواجه باشیم.

وی افزود: طی هماهنگی با پلیس راه استان، آزادراه رشت - قزوین از محدوده توتکابن به سمت رودبار، به طور موقت بازگشایی شده و مسیر برگشت که از رودبار به رشت می باشد، در آزادراه بسته شده و خودروها به جاده قدیم هدایت می شوند تا بتوان خودروهایی که از این محور از گیلان خارج می شوند را با حداقل ترافیک عبور دهیم.

ایرانپرست ادامه داد: این محدودیت تا نیمه شب امشب ادامه دارد و پس از آن به طور مجدد ادامه آزادراه از توتکابن به سمت رودبار بسته شده و مسیر آزادراه از رودبار به رشت بازگشایی می شود.

وی اظهار امیدواری کرد که در هفته های آینده با اتمام عملیات عمرانی محدوده ای از آزادراه که به علت نشست سطح آسفالت بسته شده بود، این مسیر بازگشایی و تردد در هر دو طرف آزادراه برقرار شود.

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی گیلان از رانندگان خواست که با عوامل راهداری و پلیس راه همکاری لازم را داشته باشند و با شماره تلفن های 141 و 33311111 مرکز مدیریت راه ها از آخرین وضعیت جاده های استان باخبر شوند.

آزادراه رشت - قزوین به طول 137.4 کیلومتر از مهمترین راه های کشور و بخشی از کریدور بین المللی شمال - جنوب است که به عنوان کوتاه ترین، ارزان ترین و مناسب ترین مسیر حمل کالا بین دو قاره آسیا و اروپا محسوب می شود.

باند رفت آزادراه رشت - قزوین در محدوده توتکابن به رودبار از بیستم فروردین ماه گذشته به علت نشست سطح جاده دچار تخریب شده است.

10 هزار و 683 کیلومتر راه در استان گیلان وجود دارد که از این میزان، یک هزار و 843 راه شهری و هشت هزار و 840 کیلومتر راه روستایی است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین