|
|
امروز: شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۵:۴۴
»
کد خبر: ۱۰۱۳۲
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۲ - ۲۰:۵۳
در آستانه هزارمین روز از حبس و حصر خانگی مهدی کروبی٬ میرحسین موسوی و زهرا رهنورد،، سید محمد خاتمی٬ رئیس جمهور دوران اصلاحات به منزل فاطمه کروبی رفت.
در آستانه هزارمین روز از حبس و حصر خانگی مهدی کروبی٬ میرحسین موسوی و زهرا رهنورد،، سید محمد خاتمی٬ رئیس جمهور دوران اصلاحات به منزل فاطمه کروبی رفت.

 در این دیدار که روز گذشته در منزل آقای کروبی در جماران انجام شد٬ آقای خاتمی به همراه همسرش٬ دختران میرحسین موسوی و فرزندان مهدی کروبی نیز حضور داشتند.

خانم کروبی در ابتدا در سخنانی به تشریح وضعیت جسمی آقای کروبی پرداخت.

وی با ابراز نگرانی از وضعیت جسمی همسرش گفت: در دوران حبس آقای کروبی خود را ملزم کرده بودند که روزی ۲ ساعت در داخل منزل قدم بزنند٬ اما اکنون بیش از یک ماه است که درد پای ایشان باعث شده که نتوانند راه بروند و تقریبا اکثر مواقع روی تخت خوابیده اند٬ مگر در مواردی که بخواهند به دستشویی و یا حمام بروند.

خانم کروبی همچنین در ادامه از انتقال آقای کروبی به بیمارستان طی چند روز گذشته خبر داد و افزود: ۵ روز قبل وزارت اطلاعات ایشان را برای انجام چکاب و آزمایش به بیمارستان بردند. متاسفانه آقای کروبی به پوکی استخوان دچار شده‌اند. همچنین ایشان بدلیل شرایطی که در آن هستند٬ به آرتروز زانو مبتلا شده‌اند و دیسک کمر ایشان هم عود کرده است.»

در ادامه این دیدار دختران میرحسین موسوی و زهرا رهنورد به حوادث تلخ رخ داده در روز عید غدیر اشاره کرده و با ابراز نگرانی افزودند: در آن روز مادرمان شاهد آنچه رخ داد٬ بودند٬ در دیدار بعدی که با پدر و مادر داشتیم٬ فهمیدیم که ایشان چقدر از آن ماجرا ضربه خوردند.»

در ادامه این دیدار٬ حجت الاسلام خاتمی نیز ضمن ابراز تاسف از آنچه که این روز‌ها بر آقایان کروبی و موسوی و خانم رهنورد می‌گذرد٬ با ابراز تعجب افزود، طبق گزارش‌های موثقی که داشته، قرار بوده که «این عزیزان در آن اعیاد آزاد و حصرشان برداشته شود٬ لیکن نمی‌دانم چه رخ داد که مسئولان به ناگاه تصمیم دیگری گرفتند و موضوع رفع حصر منتفی گردید.»

خاتمی ابراز امیدواری کرد با تغییر رخ داده در مدیریت دولت و نیز با بودن آقایان کروبی و موسوی و خانم رهنورد زیر نظر وزارت اطلاعات٬ این محدودیت‌ها هرچه زود‌تر برداشته شود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین