|
|
امروز: جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۴
کد خبر: ۱۰۰۵۱
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۹
فرزاد موتمن بعد از 4 سال دوری از سینما، با فیلم «سایه روشن» به سینما بازگشته است؛ ‌فیلمی که محمدرضا فروتن در کنار شقایق فراهانی عهده‌دار نقش‌ اصلی است .
فرزاد موتمن بعد از 4 سال دوری از سینما، با فیلم «سایه روشن» به سینما بازگشته است؛ ‌فیلمی که محمدرضا فروتن در کنار شقایق فراهانی عهده‌دار نقش‌ اصلی است . «هفت صبح» با ارائه گزارشی از پشت صحنه هیجان‌انگیزترین سکانس فیلم از خودکشی فروتن در این فیلم پرده برداشته است.

فرزاد موتمن در تشریح این سکانس گفته است: «رامین در میان‌سالی دچار فراموشی شده و شقایق فراهانی به او کمک می‌کند تا حافظه‌اش برگردد. در این سکانس رامین که دیگر از زندگی بریده وارد خانه می‌شود، با پرستار به بهانه‌ای ساده دعوا و او را بیرون می‌کند. با دخترش تماس می‌گیرد و حرف‌هایی می‌زند که شبیه خداحافظی است. بعد خانه را تمیز می‌کند و وقتی همه کارهایش تمام شد خودکشی می‌کند.»

شاید با خواندن این گزارش فکر کنید خب آخر فیلم که لو رفت! اما این فیلم روایتی غیرخطی دارد و قرار است سکانس خودکشی در اواسط فیلم قرار بگیرد. خودکشی‌ای که به گفته موتمن با اکثر خودکشی‌های سینما متفاوت است. در واقع داستان «سایه روشن» مثل پازل تعریف می‌شود و ما هم قصه را از ذهن رامین می‌بینیم.

منبع:شبکه ایران
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین