|
|
امروز: يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۲:۳۲
کد خبر: ۳۰۶۹
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۴
فیلم سینمایی «پل چوبی» ساخته مهدی کرم پور با در اختیار داشتن 16 سالن توانست ظرف 6 روز به فروش 115 میلیون و 500 هزار تومانی برسد.
فیلم «پل چوبی» مهدی کرم پور توانست در اولین هفته اکران به فروش 115 میلیون و 500 هزار تومانی دست یابد؛ همچنین «دهلیز» با گذشت 34 روز  از زمان اکران به فروش 626 میلیون تومانی رسید.


«پل چوبی» رکورد زد!

 فیلم سینمایی «پل چوبی» ساخته مهدی کرم پور با در اختیار داشتن  16 سالن توانست ظرف 6 روز اکران به فروش 115 میلیون و 500 هزار تومانی برسد؛ در واقع چنین فروشی آن هم طی 6 روز یک رکورد برای مهدی کرم پور به شمار می رود.


«پل چوبی» معبری بود بر خندق شمالی طهران، مابین پایتخت و ییلاق شمیران… محل اتصال طهران قدیم و تهران مدرن. این‌جا و اکنون، محله پل چوبی یادگار گذشته است. نامی به‌جا مانده در قلب شهر پر هیاهو؛ محل رخداد عاشقانه‌ای ناآرام و....


در این فیلم بهرام رادان، هدیه تهرانی، مهناز افشار، آتیلا پسیانی، فرهاد اصلانی، برزو ارجمند، امید روحانی،‌ هستی محمایی،‌ آرمان پاپی‌زاده، نیلوفر سجادی، خسرو پسیانی، صدف نورمحمد و مهران مدیری به ایفای نقش پرداخته اند.

 

«دهلیز» و فروش 626 میلیون تومانی‌اش
 
فیلم سینمایی «دهلیز» به کارگردانی بهروز شعیبی ظرف 34 روز اکران و با در اختیار داشتن 20 سالن به فروش 626 میلیون و 600 هزار تومانی رسید.
 
«دهلیز» داستان زنی به نام شیواست. او سرپرست خانوار است و با تلاش و کوشش سعی کرده زندگی خوب و آبرومندی برای خود و تنها پسرش فراهم کند. با رسیدن نامه ای زندگی آنها دچار تحول می‌شود و در مسیری جدید قرار می‌گیرد ...
 
رضا عطاران، هانیه توسلی، شاهرخ فروتنیان، سعید چنگیزیان، مسعود میرطاهری، محمدرضا شیرخانلو، نگار عابدی، افسانه چهره آزاد، مینو شیخان، مهدی صباغی، مصطفی ساسانی، مهدی باطبی، امیرکیوان معصومی، فرانک آدینه پور، سارا پورصبری، ژاکلین آواره و مژگان غلامی بازیگران این فیلم هستند.
 
فروش 600 میلیون تومانی «جابه‌جا»
 
فیلم «جابه جا» به کارگردانی علی توکل نیا با در اختیار داشتن 18 سالن سینما طی 34 روز اکران توانست به فروش 600 میلیون و 700 هزار تومانی دست یابد.
 
این فیلم با مضمون طنز، داستان فردی است که با یک فرمانده جنگ اشتباه گرفته می‌شود و این موضوع باعث بوجود آمدن اتفاقاتی در زندگی‌اش می‌گردد.
 
اکبر عبدی، افسانه چهره آزاد، مهران غفوریان، مهران رجبی، جواد عزتی، گیتی قاسمی، حمید لولایی، شیوا خسرو مهر، سمانه پاکدل و... در این فیلم سینمایی ایفای نقش کرده اند.
 
«هیچ کجا، هیچ کس» به جایی نرسید!

فیلم «هیچ کجا، هیچ کس» به کارگردانی ابراهیم شیبانی با در اختیار داشتن 18 سالن سینما ظرف 33 روز توانست به فروش 468 میلیون تومانی برسد.
 
این فیلم داستان رابطه های دچار سوءتفاهم و به تبع آن به انزوا رسیده است. در این فیلم انسان ها تنهایی را به حضور دیگرانی گره می زنند که نه تنها التیامی بر زخم شان نیست که افزاینده  رنج ناشی از رها شدگی است.
 
رضا کیانیان، محمدرضا فروتن، مهناز افشار، صابر ابر، بهاره کیان افشار و .... در «هیچ کجا، هیچ کس» به ایفای نقش پرداخته اند.
 

سینما «فرزند چهارم»‌اش را دوست ندارد!
 
فیلم سینمایی «فرزند چهارم» ساخته وحید موسائیان با در اختیار داشتن 10 سالن توانست ظرف 33 روز به فروش 83 میلیون و 900 هزار تومانی دست یابد.
 
این فیلم برای اولین‌بار در سینمای ایران صحنه‌هایی از جنگ و خشونت علیه کودکان و زنان را به تصویر کشیده‌ است.
 
در این فیلم مهتاب کرامتی، مهدی هاشمی، حسین محب‌اهری، ناصر گیتی‌جاه، معصومه قاسمی‌پور، زهرا برومند، ساناز زرین مهر و حامد بهداد بازی می‌کنند.


«هیس، دخترها فریاد نمی زنند!» دو میلیاردی می‌شود!

فیلم سینمایی «هیس، دخترها فریاد نمی زنند!» آخرین ساخته پوران درخشنده طی 34 روز اکران و در اختیار داشتن 24 سالن توانست به فروش یک میلیارد و 509 میلیون تومانی دست یابد؛ فیلم درخشنده توانست مرز یک میلیارد را هم پشت سر بگذارد و به نظر می رسد اگر «هیس، دخترها فریاد نمی زنند!» با همین سرعت به حرکت خود ادامه دهد می تواند یکی از فیلم های پرفروش سال باشد.
 
ماجرای بی توجهی و سهل انگاری پدر و مادر شیرین هشت ساله، واقعه ای را برای او رقم می زند که زخمش سالها بر روح او باقی می ماند و همه زندگی اش را تحت الشعاع خود قرار می دهد. آنچه این زخم را عمیق تر می کند و واقعه را به فاجعه ختم می سازد، این است که دخترک هیچ کس را نمی یابد تا دردش را با او در میان بگذارد ...
 
شهاب حسینی، مریلا زارعی، جمشید هاشم‌پور، طناز طباطبایی، فرهاد آییش، مائده طهماسبی، شیرین بینا، بابک حمیدیان، مجید مشیری، اسماعیل سلطانیان، هادی مرزبان، امیر دژاکام، مهدی ماهانی، امیر آقایی و ستاره اسکندری بازیگران این فیلم هستند.
منبع: دانشجو
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین