|
|
امروز: جمعه ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۰۳:۵۳
کد خبر: ۱۰۰۴۹
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۹
معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: توسعه فضاهای ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی در دستور کار قرار گرفته است.
محسن هاشمی رفسنجانی در حاشیه بازدید از پروژه‌های دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان اظهار کرد: بحث کیفی‌سازی و تعمیر و نگهداری ساختمان‌های واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی برای ما از اهمیت ویژه ای برخوردار است و خوشبختانه در بازدیدهای که از برخی واحدهای دانشگاه آزاد خراسان داشتم این واحدها از وضعیت مناسبی برخوردار هستند.

وی افزود: در بعد کیفی‌سازی، با توجه به منابع محدود مالی دانشگاه باید آنچه که ضروری است ساخته شود که در این راستا توسعه فضاهای ورزشی بین 500 تا یک میلیون متر مربع و بسته به منابع مالی واحدها در دستور کار قرار گرفته است.

معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: حدود 25 درصد اعتبارات هر واحد به بخش عمرانی اختصاص پیدا می‌کند و امسال نیز نزدیک به 700 میلیارد تومان در این بخش هزینه می‌شود.

هاشمی در ارتباط با دانشگاه آزاد اسلامی تربت‌حیدریه گفت: این واحد از قدمت بالایی برخوردار است و با وجود اینکه برخی واحدها در پروژه‌های عمرانی خود با پیمانکاران مشکلاتی دارند، دانشگاه آزاد اسلامی تربت حیدریه چنین مشکلی نداشته و با درخواست توسعه فضای 7 هزار متر مربعی که در بخش اداری و آموزشی داشتند، موافقت شده است.

وی اظهار کرد: از زمان تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی نزدیک به 10 میلیون متر مربع فضای آموزشی ساخته و تحویل داده شده که یک میلیون و 700 هزار متر مربع در حال ساخت است، اگر محوطه‌سازی و فضای رو باز را در نظر بگیریم 35 میلیون متر مربع فضاهای این دانشگاه است که با توجه به یک میلیون و 700 هزار دانشجو این دانشگاه، سرانه هر دانشجو بیش از 10 متر است.
منبع: تسنیم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین