اعلام وضعیت پایان خطر در امارات
کد خبر: ۳۹۶۸۳۶
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۵ - ۱۷:۳۴
دقایقی پس از صدور هشدار حمله موشکی، وزارت کشور امارات با صدور بیانیهای دیگر تصریح کرد که شرایط عادی و امن است.

رسانههای اماراتی از پایان وضعیت خطر در این کشور پس از صدور هشداری از سوی وزارت کشور امارات در مورد خطر حمله موشکی خبر دادند.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، وزارت کشور امارات پیشتر از احتمال خطر یک حمله موشکی خبر داد.
به نوشته ایسنا، سواحل دبی نیز از گردشگران تخلیه شده و فرار دستهجمعی صورت گرفت.
اما کمی بعد رسانههای اماراتی از پایان وضعیت خطر خبر دادند.
دقایقی پس از صدور هشدار حمله موشکی، وزارت کشور امارات با صدور بیانیهای دیگر تصریح کرد که شرایط عادی و امن است.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین