ویدیو / توضیحات زنگنه درباره عرضه پالایشگاهها در بورس
کد خبر: ۳۰۱۶۱۶
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۵
وزیر نفت در مورد اختلافات با وزارت اقتصاد در مورد عرضه دارا دوم گفت: با ارائه پالایشگاهها دربورس مخالف نیستیم بلکه موافقیم. اول گفتند در قالب ETF واگذار شود و بعد گفتند بلوکی می خواهیم عرضه کنیم. وقتی قرار باشد بلوکی عرضه شود دیگر به صورت ETF نمی شود عرضه کرد. ولی به هر طریقی بخواهند عرضه کنند ما با آن ها همکاری می کنیم.وی افزود: اختلاف بین وزارت نفت با وزارت اقتصاد دراین باره را عده ای بیکار بال و پر می دهند.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین
