|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۴
کد خبر: ۹۹۹۱۴
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۶
سرهنگ کارآگاه حمید مکرم ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ‌، با اعلام این خبر گفت: تحقیقات جهت بررسی صحت اظهارات متهم در مراحل ابتدایی و مقدماتی قرار دارد.
مرد جوان که نیمه شب صاحبخانه را به قتل رسانده و همسر او را مجروح کرده بود، دستگیر شد. متهم انگیزه قتل را مصرف قرص رونگردان اعلام کرد و مدعی شد که بعد از مصرف قرص به یاد ندارد که چطور جنایت را مرتکب شده است.

ساعت 5:45دقیقه 25 اردیبهشت امسال، جنایتی در منطقه سعادت آباد؛ میدان بهرود به پلیس اعلام شد. به دنبال این خبر، تیم بررسی صحنه جرم به همراه بازپرس شعبه پنجم دادسرای امور جنایی تهران راهی محل شدند. باحضور کارآگاهان جنایی در محل، مشخص شد علت مرگ اصابت جسم نوک تیز به قلب قربانی است.

در ادامه تحقیقات، همسر قربانی به ماموران جنایی گفت: پسرعمه همسرم به نام محمدهادی از حدود 10 شب قبل از جنایت به‌عنوان میهمان به خانه ما آمده بود . 24 اردیبهشت،یعنی دهمین شبی که خانه ما بود، محمدهادی به‌همراه ما به مراسم عروسی یکی از بستگان آمد. ساعت 11 شب بعد از پایان عروسی به خانه برگشتیم. من و مادرم برای استراحت به یکی از اتاق‌ها رفتیم و همسرم هم با محمدهادی به اتاق دیگری رفتند. ساعت حدود 5:30 دقیقه بود که صدای درگیری شنیدم. به سمت اتاقی که آنها خوابیده بودند رفتم، با باز کردن در دیدیم که محمدهادی روی سینه همسرم نشسته است و دستانش را دور گردن او حلقه کرده است.

او ادامه داد: با دیدن این صحنه شروع به جیغ و داد کردم و در همین حین محمدهادی با چاقو و اسلحه به سمت من حمله کرد. او مرا وادار به سکوت کرد و پس از سرقت طلاها و جواهرات و وجه نقد داخل خانه، فرار کرد.

باتوجه به اظهارات زن جوان، تحقیقات برای دستگیری متهم آغاز شد و در ادامه تحقیقات مرد جوان 3 خرداد امسال بازداشت شد.

متهم در اعترافات اولیه با انکار همراه داشتن هرگونه اسلحه کمری‌، با طرح ادعای مصرف قرص‌های روانگردان در شب جنایت‌، به کارآگاهان گفت: چندی پیش مقتول برایم در شرکتی کار پیدا کرد و من در آنجا مشغول به کار شدم. اما پس از گذشت تنها چند روز‌، مدیر شرکت با من تسویه حساب کرد و من مجددا بیکار شدم. به اصرار مقتول‌، چند روزی در منزل ایشان بودم تا اینکه روز جمعه مقتول و همسرش به عروسی دعوت شدند. پیش از رفتن به عروسی ، برای تهیه شربت و قرص متادون به مطب پزشک رفته بودم اما مطب بسته بود. پس از خارج شدن از مطب‌، چند فروشنده مواد با مشاهده حالت پریشان من‌، پیشنهاد مصرف مواد کردند. اما به آنها گفتم که در حال ترک هستم به همین دلیل آنها یک قرص روانگردان ‌ به من دادند. پس از بازگشت از عروسی‌، اقدام به خوردن قرص کرده و پس از مدت کوتاهی‌، دیگر نمی‌دانم که چگونه اقدام به ارتکاب جنایت و سرقت کردم.

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ‌، با اعلام این خبر گفت: تحقیقات جهت بررسی صحت اظهارات متهم در مراحل ابتدایی و مقدماتی قرار دارد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین