|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۳:۲۳
کد خبر: ۹۹۹۰۶
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۸
وی افزود: نظام سلطه و در رأس آن آمریکا با پیروان منطقه‌ای اش، تمامی ظرفیت های خود را در مقابل پیشرفت انقلاب اسلامی متمرکز کرده اند، اما به حول و قوه الهی، این تمرکز در حال فروپاشی است.
فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه همانند سی و هفت سال گذشته جانانه از انقلاب دفاع خواهیم کرد، گفت : سپاه و بسیج، همراه با مردم ایران، هرگز اجازه نمی‌دهند جریان‌های نفوذی غرب‌گرا جهل نظری خود را بر حیات طیبه‌ انقلاب تحمیل کنند.

به نقل از سپاه نیوز؛ سرلشکر محمد علی جعفری  فرمانده کل سپاه در مراسم دانش آموختگی دانشجویان افسری و تربیت پاسداری دانشگاه امام حسین(ع) که با حضور حضرت آیت الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا برگزار شد، با بیان اینکه ما امروز در قلب بزرگترین رویداد سرنوشت ساز تاریخ اسلام و ایران به سر می‌بریم گفت: این مقطع حساس از یک سو حاصل مقابله همه جانبه انقلاب اسلامی با نظام استکبار و استبداد بین‌المللی و از سوی دیگر توطئه‌های مستمر و دسیسه‌های پی در پی دشمنان در عرصه‌های سیاسی، اطلاعاتی، فرهنگی و اقتصادی، برای مقابله با نظام اسلامی است تا از الگو شدن این نظام در پی ریزی تمدن عظیم اسلامی جلوگیری شود.

وی افزود: نظام سلطه و در رأس آن آمریکا با پیروان منطقه‌ای اش، تمامی ظرفیت های خود را در مقابل پیشرفت انقلاب اسلامی متمرکز کرده اند، اما به حول و قوه الهی، این تمرکز در حال فروپاشی است.

سرلشکر جعفری در ادامه قدرت واقعی ملت ایران را درایمان به خدا و کفر به طاغوت دانست و اظهار داشت : مردم ما خوب می‌دانند که نقطه اصلی اقتدار نظام اسلامی، ایستادگی در مقابل زیاده‌خواهی و زیاده گویی‌های آمریکاست .

وی با برشماری راهبردهای سپاه در خنثی سازی توطئه‌های دشمنان اظهار داشت:انتقال تدابیر و ایده‌های رهبری معظم انقلاب اسلامی به سطوح عملیاتی،تولید قدرت برای تعقیب اهداف متعالی انقلاب و پاسداری غیر محافظه کارانه از آن ،بازشناسی و بازخوانی صورت و سیرت انقلاب اسلامی برای جلوگیری از استحاله‌ی آن و ساخت حقیقی و استحکام داخلی نظام و نیز مقابله با نفوذ جریان فرهنگی، سیاسی و فکری تمدن غرب و مقابله با زمینه‌سازان نفوذ ازمهمترین راهبردهای سپاه در سالهای اخیر است.

فرمانده کل سپاه دنبال کردن رویکرد  جنگ سالاری امریکا  از طریق رژیم‌های خبیث و مرتجع منطقه را حاصل موفقیت‌های پی در پی انقلاب اسلامی و بی توفیقی نظام سلطه در مهار نفوذ انقلاب اسلامی توصیف و تصریح کرد : شهوت قدرت طلبی این رژیم های فاسد، آنان را به فجایع غم انگیزی همچون حمله به مردم مظلوم و بی دفاع یمن، آواره کردن مردم سوریه، بر هم زدن نظام سیاسی و امنیتی در عراق، تسلیح گروه‌های تکفیری، سرکوب مردم بی پناه بحرین و مصائب دیگر کشانده است .

وی افزود: با وجود این شرایط متأسفانه نهادهای بین الملل اسلامی که باید ملجأ و پناهگاه ملت‌های مسلمان باشند، وقیحانه به ابزاری برای حفظ منافع آمریکا و اسرائیل در منطقه تبدیل شده اند.

سرلشکرجعفری با تاکید بر اینکه بیداری و مقاومت اسلامی همچنان ادامه دارد گفت: تلاش‌های مذبوحانه سیاسی در سطح منطقه و صدور بیانیه‌های آمریکایی – اسرائیلی از سوی این نهادهای به اصطلاح اسلامی، بر علیه وحدت امت اسلامی، نمی تواند مانع استمرار حرکت انقلاب و بیداری اسلامی، در منطقه باشد.

وی با تاکید بر اینکه به حول و قوه الهی بزودی مسلمانان بیدار، آرزوها و امیدهای آینده خود را به واقعیت تبدیل خواهند کرد، گفت: بیانیه‌های حقیقی را حزب الله لبنان، انتفاضه‌ی مردم ستمدیده فلسطین، مقاومت مظلومانه‌ی مردم یمن، اتحاد مردم فهیم لبنان و استغاثه مردم بزرگوار بحرین در میدان‌های مبارزه علیه ظلم صادر می‌نمایند.

فرمانده کل سپاه در ادامه تصریح کرد: در حالی که عصر جدیدی در عالم با الهام بخشی انقلاب اسلامی و بیداری بشریت در راستای گسترش باورهای توحیدی و اسلامی در منطقه و جهان آغاز شده است و لجنزار اباحیگری تمدن غرب را در مسیر نابودی حتمی قرار داده، صاحبان تفکری خاص در داخل کشور، با نیم نگاهی به بیگانگان از ارزش‌های تمدن پوسیده غربی در برابر ارزش‌های دینی و فرهنگ اصیل ایرانی سخن می‌گویند.

وی افزود: این افراد بدانند ملت مؤمن، انقلابی و شهیدپرور ایران اسلامی، این اندیشه‌ها و صاحبان آن را در ساحت سیاسی و فرهنگی کشور تحمل نخواهند کرد و بدانند چنانچه در طی مسیر انحرافی خود اصرار بورزند، به بلای گذشتگانی گرفتار می شوند که از خط مستقیم ولایت و امامت زاویه گرفتند و بدنامی و سوء عاقبت، تصویر ماندگار آنان در حافظه تاریخی ملت ایران شد.

سرلشکر جعفری در ادامه با تاکید بر اینکه همانند سی و هفت سال گذشته جانانه از انقلاب دفاع خواهیم کرد، گفت : سپاه و بسیج، همراه با سیره و سلوک ارزشی و انقلابی مردم بزرگوار ایران، هرگز اجازه نخواهند داد برخی از جریان های نفوذی غرب گرا در ارکان نظام، با دسیسه‌های مختلف، جهل نظری خود را بر حیات طیبه‌ی انقلاب مبارک اسلامی تحمیل کرده و آن را آلوده سازند .

فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه آحاد پاسداران آماده‌اند تا رسالت تاریخی خود را در جغرافیای انقلاب اسلامی بر دوش گرفته و همه وجود خود را وقف آن نمایند، گفت: امروز نیز پاسداران جوان آمده‌اند تا با الهام گرفتن از اندیشه‌های حکیمانه‌ی رهبر عظیم الشأنشان، افق‌های روشن انقلاب، همان وعده‌های الهی و سنت تاریخی آفرینش را محقق ساخته و نقش انقلابی خود را در تغییر هندسه‌ی قدرت جهانی ایفا نمایند.

سرلشکر جعفری در پایان با ارائه گزارشی از وضعیت دانشگاه تربیت پاسداری حضرت امام حسین (ع) اظهار داشت: در این دانشگاه در حال آماده سازی پاسدارانی هستیم که همانند بیرق داران نسل اولیه سپاه، بلکه رفیع تر، روح دانایی، جهاد، بصیرت و شهادت طلبی را با مهارت‌های حرفه‌ای در هم آمیخته اند، تا در میدان‌های دشوار و پیچیده آینده، از اسلام انقلاب و عزت نظام اسلامی، درست پاسداری کرده و از همه ابعاد آن جانانه دفاع کنند.

منبع: فارس
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین