|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۰
کد خبر: ۹۹۸۵۶
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۶
مجموعه انیمیشن «یکی بود یکی نبود سرزمین من ایران بود» در این ۵۰ قسمت به دوره زکریای رازی می رسد و بنا است سریال ادامه داشته باشد.
مجموعه انیمیشن «یکی بود یکی نبود سرزمین من ایران بود» بر اساس کتاب «پویایی فرهنگ و تمدن اسلام و ایران» نوشته علی اکبر ولایتی در مرکز صبا تولید شد.

مجموعه انیمیشن «یکی بود یکی نبود سرزمین من ایران بود» بر اساس کتاب «پویایی فرهنگ و تمدن اسلام و ایران» نوشته علی اکبر ولایتی در ۵۰ قسمت ۱۵ دقیقه ای به تهیه کنندگی امید نجیب زاده و کارگردانی روانبخش صادقی در مرکز صبا تولید شد.

داستان این مجموعه ماجراهای پدر بزرگی را به تصویر می کشد که در زمان حال برنامه ای کامپیوتری برای آشنایی بچه ها با تاریخ و تمدن ایران نوشته و بر اساس اتفاقاتی دو نوه او مریم و بهمن وارد برنامه شده و در دل تاریخ قرار می گیرند. پدر بزرگ سعی در برگرداندن آنها دارد و در این حین دوره های مختلف تاریخی را مرور می شود و با بچه ها پیش می رود و با مشاهیر آشنا می شوند.

مجموعه انیمیشن «یکی بود یکی نبود سرزمین من ایران بود» در این ۵۰ قسمت به دوره زکریای رازی می رسد و بنا است سریال ادامه داشته باشد.

ماجراهای داستان این مجموعه از ابتدای تاریخ ایران و ورود آریایی ها به سرزمین های ایران شروع می شود و سیر تاریخ به صورتی که وفادار به اتفاقات است در دل داستان پیش می رود.






منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین