|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۲:۰۱
کد خبر: ۹۹۷۶۶
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۰
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی با انتقاد از شیوه بازی "تیم‌های عربی" گفت: نوع بازی این تیم‌ها مانع پیشرفت فوتبال آسیا می‌شود.
 سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی با انتقاد از شیوه بازی "تیم‌های عربی" گفت: نوع بازی این تیم‌ها مانع پیشرفت فوتبال آسیا می‌شود.

امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی ایران در نشست خبری پیش از دیدار برگشت تیمش برابر النصر امارات در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: امیدوارم کاروان النصر نهایت لذت را از حضور در شهر تبریز ببرد و بعد واقعیت را بگوید که ایران یکی از زیباترین و امن‌ترین کشورهای دنیاست.

او درباره دیدار تیمش برابر النصر هم گفت: ابتدا باید به خاطر گل‌هایی که در بازی رفت خوردیم عذرخواهی کنم. من بعد از 36 سال حضور در فوتبال درس تازه‌ای گرفتم که یک توپ به روی دروازه ما آمد و 4 گل خوردیم! در همان بازی 20-30 بار به سمت دروازه حریف حمله کردیم و فقط یک گل زدیم.

قلعه‌نویی ادامه داد: این نوع بازی‌ها مانع پیشرفت فوتبال آسیا می‌شود چون استاندارد وقت مفید در یک بازی فوتبال بالای 60 دقیقه است اما تیم‌های عربی تا یک گل پیش می‌افتند وقت مفید بازی را تا 40 دقیقه کاهش می‌دهند.

سرمربی تراکتورسازی افزود: در مرحله گروهی دو بار با الجزیره امارات بازی کردیم و هر دو بار برنده شدیم اما هیچ وقت از این کارها نکردیم. متاسفانه AFC هم با این نوع کارها برخورد نمی‌کند.

قلعه‌نویی گفت: در بازی قبلی دو پنالتی صددرصد برای ما گرفته نشد. فردا نیز باید تمرکز داشته باشیم تا در وهله اول گل نخوریم و امیدوارم یک بازی خوب در حضور جمعیت بالای 80-90 هزار نفر برگزار کنیم.

وی بیان کرد: النصر تیم بسیار بابرنامه‌ای مخصوصا در 50 متر هجومی خود است و امیدوارم با پرسی که خواهیم کرد بتوانیم قدرت تاکتیکی‌مان را به حریف دیکته کنیم.

سرمربی تراکتورسازی تاکید کرد: عرب‌ها یک جو بدی ایجاد کردند که اصلا خوب نیست و می‌گویند که در فلان جا بازی نمی‌کنیم. در اروپا که آنقدر بمب‌گذاری می‌شود، همه بازی‌ها برگزار می‌شوند ولی تیم‌های عربی در ایران که یکی از امن‌ترین کشورهاست بازی نمی‌کنند.

وی افزود: ما یک کلمه به نام قانون داریم که نظم جهانی حول آن استوار است که وقتی حتی آقای بلاتر هم خلاف می‌کند، قانون با او برخورد می‌کند. ولی در AFC چنین چیزی وجود ندارد و نمی‌دانم در کجای قانون نوشته شده که محل میزبانی می‌تواند تغییر کند.

قلعه‌نویی خاطرنشان کرد: تقویم امسال لیگ قهرمانان آسیا با توجه به تقسیم آن به دو قسمت شرق و غرب بهتر از قبل شده ولی این موضوع همچنان به سود تیم‌های شرق آسیاست. امیدوارم مسئولان AFC فکری به حال این موضوع بکنند.

آلویز نانگ مهاجم تیم تراکتورسازی نیز درخصوص بازی فردا اظهار کرد: قول می‌دهم فردا برای بازیکنان النصر یک جهنم بسازیم چون تیم خیلی خوبی داریم و از تیم النصر بسیار بهتریم. بی صبرانه منتظر بازی فردا هستیم و فقط روی بازی متمرکزیم.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین