|
|
امروز: دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۳:۳۳
کد خبر: ۹۹۶۹۹
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۴
وی ادامه داد: غیر از سپاهان، پنج تیم دیگر نیز با من صحبت کرده بودند. من به آنها برنامه ندادند و سپاهان را دوست داشتم. با این حال خوزستان اولویت اول و دوم من بود و تا صبح امروز هم به سپاهان قول نداده بودم ولی شرایط من نشد.
سرمربی فصل پیش تیم فوتبال استقلال خوزستان بعد از عقد قرارداد با سپاهان اصفهان گفت: من برای ایجاد یک انقلاب به سپاهان می روم و مردم اصفهان باید برای موفقیت تیم به من کمک کنند.

 عبدالله ویسی که در تمرین امروز تیم ملی فوتبال حاضر شده بود با اشاره به جدایی از تیم استقلال صنعتی بیان کرد: تلاشی که بازیکنان ما در این فصل داشتند باعث شد قهرمان شویم. باشگاه استقلال خوزستان هم حمایت های خوبی داشت و نتیجه ایده آل را کسب کردیم با این حال احساس من احساس خوبی نبود و آن شرایطی که باید داشته باشیم را در آینده نمی توانیم داشته باشیم.

وی ادامه داد: پس از آنکه با هیات مدیره جلسه داشتم احساس کردم من نمی توانم با این تیم ادامه دهم. ماموریت من در آنجا تمام شده بود و دیگر نمی توانستم در استقلال بمانم.

ویسی در پاسخ به این سوال که آیا نگران شرایط به وجود آمده در سپاهان نیستید، گفت: مردم اصفهان اگر موفقیت سپاهان را می خواهند باید به من کمک کنند. من می روم که انقلابی در تیم بوجود آید و این تیم را به شرایط خوب خود برگردانیم.

وی در خصوص دیدار خود با کی روش خاطرنشان کرد: همه بازیکنان تیم ملی قابل احترام هستند و هر بازیکنی به سپاهان بیاید با آغوش باز وی را می پذیریم. من کی روش را همیشه دوست داشتم و هر کمکی به ما بر بیاید انجام می دهد. ضمن اینکه از وی برای حضورم در سپاهان کمک خواستم که پذیرفتند.

سرمربی جدید تیم سپاهان درباره نحوه همکاری با محرم نویدکیا یادآور شد: باید بروم به اصفهان تا ببینم که محرم تکلیفش چه خواهد شد. هنوز فکری درباره وی در خصوص اینکه بازی کند یا مربی باشد نکرده‌ام و اگر قصد دارد در بخش دیگری به همکاری بپردازد دیگر تصمیم با باشگاه است.

ویسی در خصوص اینکه مشکل وی استقلال صنعتی چه بوده است، تصریح کرد: وقتی قهرمان می شوید انتظارات بالا می رود. باید برای آسیا بودجه چند برابری داشته باشید نه اینکه با ۵ میلیارد سال گذشته ادامه داد. من سه بار در دوران بازی و مربیگری با خوزستانی ها قهرمان شدم و دینم را ادا کردم. آنها از من ناراحت نشود.

وی ادامه داد: غیر از سپاهان، پنج تیم دیگر نیز با من صحبت کرده بودند. من به آنها برنامه ندادند و سپاهان را دوست داشتم. با این حال خوزستان اولویت اول و دوم من بود و تا صبح امروز هم به سپاهان قول نداده بودم ولی شرایط من نشد.

ویسی درباره اینکه آیا به سپاهان قولی داده است، گفت: من هیچ قولی نداده ام مگر اینکه دیوانه باشم این کار را انجام دهم. با این حال تمام تلاش خودم را به کار می گیرم تا بتوانم تیم را به روزهای اوج خود بازگردانم.



منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین