کد خبر: ۹۹۲۴۲
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۲:۰۴
نصرالله افزود: مدعیان عربیت برای خدمت به آمریکا و رژیم اسراییل، همه را علیه ما تحریک کردند و همچنان این کار را در لبنان و خارج آن انجام می دهند.
دبیرکل حزب‌الله لبنان در مراسم بزرگداشت هفتمین روز شهادت سردار بزرگ مقاومت، شهید "مصطفی بدرالدین"، گفت: سید مصطفی بر رفتن به سوریه و به عهده گرفتن مسئولیت در آنجا اصرار داشت و همراه با دیگر فرماندهان، شهداء و مجروحان مقاومت، سهم بسزایی در جلوگیری از سقوط سوریه ایفاء کرد. بدین ترتیب ما اکنون در برابر مردی از مردان بزرگ مقاومت و مغز متفکر و یکی از بنیانگذاران آن قرار داریم.

به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، رهبر مقاومت اسلامی در آغاز سخنان خود تاکید کرد: سید مصطفی از نخستین لحظات و ساعات پیدایش مقاومت، از مردان بزرگ آن بود و از اولین مجروحان مقاومت در نبرد علیه اشغالگران اسراییلی به شمار می‌آمد. شهید مصطفی برای توسعه توانمندی مقاومت در سطوح کیفی و کمی تا پیروزی سال 2000 کوشید و پس از بحران سوریه، مسئولیت اداره واحدهای نظامی و امنیتی مقاومت در سوریه را عهده‌دار شد.

دبیرکل حزب‌الله گفت: بعد از شهادت حاج عماد مغنیه، بدرالدین مسئولیت دیگری را بر عهده گرفت و از مهمترین دستاوردهای این دوران می‌توان به کشف شبکه‌های جاسوسی اشاره کرد. مصطفی در متلاشی کردن شبکه تروریسم در لبنان مشارکت کرد و تلاش‌هایی را که دستگاه‌های امنیتی لبنان در متلاشی کردن این شبکه‌ها انجام داده بودند، تکمیل کرد.

دبیرکل حزب‌الله لبنان افزود: هنگامی که حزب‌الله تصمیم گرفت که وارد سوریه شود، مصطفی مسئولیت و رهبری یگان‌های حزب‌الله را در آنجا بر عهده گرفت و به لطف تلاش‌های او، مقاومت به افتخار تحقق دستاوردها و جلوگیری از سقوط سوریه نائل شد.

به گفته دبیرکل حزب‌الله؛ سید مصطفی بر رفتن به سوریه و به عهده گرفتن مسئولیت در آنجا اصرار داشت و همراه با دیگر فرماندهان، شهداء و مجروحان مقاومت، سهم بسزایی در جلوگیری از سقوط سوریه ایفاء کرد. بدین ترتیب ما اکنون در برابر مردی از مردان بزرگ مقاومت و مغز متفکر و یکی از بنیانگذاران آن قرار داریم.

دبیرکل حزب‌الله لبنان افزود: حتی دشمن صهیونیستی کینه‌توز در حق ما انصاف را رعایت کرد، اما کشورهای عربی به آمریکا و رژیم اسرائیل و اسرائیلی‌ها بیشتر از خود اسرائیلی‌ها خدمت کردند.

وی گفت: ما 34 سال با دشمن صهیونیستی درگیر هستیم و هیچ وقت دروغ نگفتیم. این دشمن به صداقت و شجاعت ما اعتراف کرد اما کشورهای مدعی عربیت، در صداقت ما تشکیک کردند.

نصرالله ادامه داد: ما تحقیق و بررسی کردیم و هیچ نشانه‌ای دال بر دست داشتن رژیم صهیونیستی بر ترور شهید بدرالدین وجود ندارد. هر چند ما رژیم اسرائیل را تبرئه نمی‌کنیم اما ما حتی دشمنان را متهم نمی‌کنیم و جنگ روانی ما با تمام جهان تفاوت دارد و در جنگ روانی هم دروغ نمی‌گوییم.

نصرالله افزود: مدعیان عربیت برای خدمت به آمریکا و رژیم اسراییل، همه را علیه ما تحریک کردند و همچنان این کار را در لبنان و خارج آن انجام می دهند.

رهبر مقاومت اسلامی تاکید کرد: ما برای پاسخ دادن به حملات رژیم اشغالگر صهیونیستی در قنیطره آمادگی کامل داشتیم و به اسرائیل هشدار دادیم که از کشتن مجاهدان ما دست بردارد که در غیر این صورت واکنش‌های سخت و پاسخ مستقیم خواهیم داد.

نصرالله خطاب به اشغالگران و سران ارتجاع عرب گفت: ای صهیونیست‌ها و ای مدعیان عربیت! اگر دست به سوی مجاهدان ما دراز کنید، پاسخ ما حتی خارج از مرزهای شبعا، بسیار سنگین خواهد بود.

دبیرکل حزب‌الله سپس به نفاق و ریای سران عربستان در سوریه اشاره کرد و گفت: گناه سوریه آن است که مقاومت فلسطین و لبنان را حمایت می‌کند و عربستان، زشت‌ترین نوع نفاق و ریا را در سوریه به نمایش گذاشته است. آیا در عربستان، کسی جرأت دارد دهانش را باز کند؟! آیا عربستان که در سوریه از قانون اساسی و انتخابات و تعدد احزاب دم می زند، در تاریخ خود حتی یک انتخابات و یک حزب به خود دیده است؟

به گفته نصرالله، گروه‌های تروریستی اعم از داعش و النصره و غیره همه دارای یک ماهیت واحد هستند و برای از بین بردن همه مذاهب اسلامی تلاش می کنند. داعش، النصره و دیگر گروه‌های تروریستی همگی برای از بین بردن جوامع اسلامی حتی در کشورهای سنی‌ها مانند مصر، لیبی و نیجریه آماده هستند و داعش مسئول تحقق اهداف آمریکا و رژیم اسرائیل در منطقه و جهان است، اما شیران مجاهد در سوریه هیچگاه به تروریست‌ها اجازه نخواهند داد تا در این خاک پاک حضور یابند.

 
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین