|
|
امروز: چهارشنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۲:۳۷
کد خبر: ۹۹۲۳۴
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۹
رییس‌ جمهوری نیز در این دیدار با قدردانی از حمایت‌های حوزه علمیه، مراجع عظام و بویژه آیت‌الله جوادی آملی از دولت یازدهم، اظهار داشت: دولت تمام تلاش خود را برای کاستن از مشکلات مردم، به کار گرفته و به رغم تمامی موانع به این سیاست خود ادامه می‌دهد.
حضرت آیت الله العظمی جوادی آملی در دیدار رییس‌ جمهوری با تقدیر از تلاش‌های دولت در جهت کاهش تورم و ایجاد رونق اقتصادی در کشور، گفتند: همه تلاش‌ها باید برای اجرای اقتصاد مقاومتی در عمل متمرکز شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید،به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، مرجع عالیقدر عالم تشیع در این دیدار که شامگاه جمعه برگزار شد، تصریح کردند: حفظ استقلال و پیشبرد سیاست‌های اقتصاد مقاومتی با اقدامات سفارشی امکان‌پذیر نیست؛ بلکه تلاش، عزم، توکل و جدیت می‌خواهد و البته دولت در این راستا همه تلاش خود را بکار گرفته است که باید ادامه یابد.



ایشان همچنین ضرورت مبارزه جدی با انواع فساد و دست‌اندازی به بیت‌المال را مورد تأکید قرار دادند و گفتند: با اصلاح مقررات بانکی و جهت دادن منابع بانکها بر مبنای موازین شرعی و در جهت کمک به تولید و نیازهای مردم، اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی ممکن خواهد شد.

حضرت آیت الله جوادی آملی توجه بیش از پیش به وضعیت معیشتی مردم، حل مسایل اقتصادی و اشتغال را ضروری دانستند و تأکید کردند: اگر با وحدت و توکل به خدا و بدون هراس از موانع و مخالفتها، همانند زمان جنگ عمل کنیم، پیروزیم.

این مرجع عالیقدر عالم تشیع افزودند: دولت به لطف خداوند تاکنون توفیقات زیادی به دست آورده و ما برای تداوم و توسعه این دستاوردها، برای تک تک اعضای دولت دعا می‌کنیم.

رییس‌ جمهوری نیز در این دیدار با قدردانی از حمایت‌های حوزه علمیه، مراجع عظام و بویژه آیت‌الله جوادی آملی از دولت یازدهم، اظهار داشت: دولت تمام تلاش خود را برای کاستن از مشکلات مردم، به کار گرفته و به رغم تمامی موانع به این سیاست خود ادامه می‌دهد.

حجت‌الاسلام  حسن روحانی به کاهش نرخ تورم و ایجاد رونق در بخش اقتصاد اشاره کرد و گفت: رویکرد دولت در سال جاری رسیدن به رشد ۵ درصدی در اقتصاد است و حمایت های رهبر معظم انقلاب، هماهنگی قوا و پشتیبانی مردم و شرایط مناسب‌تری که در کشور ایجاد شده، مسیر رسیدن به این میزان رشد هموارتر شده است.

روحانی با تشریح اقدامات دولت یازدهم در بخش کشاورزی، افزود: در راستای اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی و ظرف دو سال گذشته؛ با افزایش صادرات و کاهش واردات، تراز محصولات کشاورزی کشور ۴.۷ میلیارد دلار بهبود پیدا کرده است.

رییس جمهوری در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری انتخابات با شکوه مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: رقابت‌های دوره انتخابات را باید به رفاقت بیشتر برای خدمت به جامعه تبدیل کرد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین