|
|
امروز: دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۷
کد خبر: ۹۹۲۰۷
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۶
وی ادامه داد: تا اینکه فرد ناشناسی به من پیام داد و ادعا کرد که سارق منزل و کسی که شماره تلفن را در شبکه مجازی منتشر کرده را می‌شناسد.
زن صاحب‌خانه برای گرفتن انتقام از مستاجرش با کمک یکی از اقوام نقشه سرقت از خانه او و انتشار شماره تلفن همراهش در فضای مجازی را کشید.

 چندی پیش زن جوانی به پلیس فتا استان کرمان مراجعه کرد و از انتشار شماره تلفن همراهش در فضای مجازی خبر داد. او به پلیس گفت: مستاجر هستم و چند روز قبل خانهام مورد سرقت قرار گرفت، اما خوشبختانه سارق ناشناس موفق نشده بود که لوازم را از خانه خارج کند. اما مدتی بعد از این سرقت شماره تلفن همراهم در فضای مجازی منتشر شد و افراد ناشناسی از این طریق برایم ایجاد مزاحمت میکردند.

وی ادامه داد: تا اینکه فرد ناشناسی به من پیام داد و ادعا کرد که سارق منزل و کسی که شماره تلفن را در شبکه مجازی منتشر کرده را می‌شناسد.

با شکایت زن جوان، تحقیقات ماموران آغاز شد و با بررسیهای علمی و تخصصی و با استفاده از امکانات فنی فردی که به شاکی پیام داده بود، شناسایی شد. فرد ناشناس برای تحقیقات به پلیس خوانده شد و مدعی شد که از نزدیکان صاحب خانه شاکی است و به کمک وی که یک خانم نسبتا مسن است اقدام به سرقت و سپس انتشار شماره تلفن شاکی کرده است.

سرهنگ کامبیز اسماعیلی، رئیس پلیس فتا استان کرمان در این خصوص گفت: خانم صاحبخانه برای اذیت و آزار مستاجر خود این عمل را با همدستی یکی از نزدیکان طرح ریزی کرده بود که در نهایت پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع داده شد.
منبع: آنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین