کد خبر: ۹۹۰۲۷
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۹
پر واضح است که در دنیایی که تبادل اطلاعات در آن با سرعت بسیار بالایی انجام می شود کشف جعلی بودن یک عکس بارها دیده شده، کار سختی نیست؛ از طرفی، مخالفان قسم خورده دولت، حرفه ای تر از آن شده اند که در دام این ساده لوحی گرفتار شوند؛ اما نقشه اصلی چه بود؟
دروغی سخیف تر از جعل عکس محمدجواد ظریف از سوی مخالفان دولت تدبیر و امید در حال رواج است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، مخالفان دولت در روزهای گذشته عکسی از وزیر امور خارجه موفق کشورمان جعل کرده اند تا به خیال خود او را وارد حاشیه ای دیگر کنند؛ حاشیه ای که در میان عامه جامعه فارغ از گرایش های سیاسی آنان حساسیت ویژه ای دارد.

ماجر از این قرار است که در عکس مذکور به جای عکس همسر ظریف تصویر دیگری جاگذاری شده تا او را همسر دوم وزیر امور خارجه معرفی کنند. اما شواهدی در دست است که نشان می دهد جعل عکس تنها گام اول مخالفان دولت برای حاشیه سازی جدید بوده است.

پر واضح است که در دنیایی که تبادل اطلاعات در آن با سرعت بسیار بالایی انجام می شود کشف جعلی بودن یک عکس بارها دیده شده، کار سختی نیست؛ از طرفی، مخالفان قسم خورده دولت تدبیر و امید، حرفه ای تر از آن شده اند که در دام این ساده لوحی گرفتار شوند؛ اما نقشه اصلی چه بود؟

کافی است نگاهی به شایعه عجیب بعد از لو رفتن آن جعل ناشیانه بیندازیم؛ مخالفان دولت بلافاصله شایعه کردند که این عکس کار خود حامیان دولت بوده تا ناکامی برجام را از طریق آن بپوشانند! در این بین حتی برخی تحلیلگران برجسته شان هم بلافاصله این جعل عکس را تقبیح کردند تا مقدمات این شایعه سازی جدید فراهم شود!

اما واقعیت آن است که اولا دولت و حتی تحلیلگران حامی دولت تدبیر و امید بارها نشان داده اند که هیچ ابایی از روبرو شدن با تحلیل های مخالفان در مورد برجام و پاسخ به آنها ندارند؛ صداوسیما هم که در مدت مذاکرات به طور کامل در اختیار مخالفان برجام بوده و اندک فرصتی هم که به مسئولین داده شد، صرفا برای طرح چند مسئله جدید و بلافاصله حمله به آنها در روزهای آینده بوده است.

گواه اصلی آمادگی دولت برای مناظره با مخالفان، حضور شخص ظریف در کمیسیون برجام و پاسخ به ادعاهای بعضا بی منطق و بچه گانه برخی مخالفان بود که صداوسیما نیز تلاش فراوانی برای برجسته کردن آنها داشت.

حال چگونه است که عده ای از مخالفان، با استدلال های فضایی، دولت را متهم به جعل عکس و حاشیه سازی برای یکی از محبوب ترین وزرای خود می کنند؟ واقعیت آن است که اتفاقا چنین اقدامات شنیعی از سوی همان مخالفان قسم خورده صورت گرفته تا اگر شد ظریف را وارد حاشیه کنند و اگر نشد فرصتی بیابند تا اذهان را از موفقیت های دولت به ویژه در حوزه برجام و نیز شکست خود در انتخابات مجلس منحرف کرده و فرصتی برای تنفس بیابند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین