|
|
امروز: شنبه ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۰۷:۲۱
»
کد خبر: ۹۸۹۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۵
فرزند حبیب‌الله عسگراولادی گفت: زمان مراسم تدفین و تشییع مرحوم پدرم بعدازظهر امروز مشخص می‌شود.
علیرضا عسگراولادی فرزند مرحوم حبیب‌الله عسگراولادی رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری و نماینده مقام معظم رهبری در کمیته امداد امام خمینی (ره) امروز پس از درگذشت پدرش در جمع خبرنگاران در بیمارستان دی در پاسخ به این سوال که چه زمانی از درگذشت حبیب‌الله عسگراولادی با خبر شدید، گفت: من دیشب خدمت ایشان بودم. حالشان بد شده بود. دکتر‌ها گفتند دیگر نمی‌شود کاری کرد، ما تمام تلاشمان را انجام دادیم.

وی افزود: وی بیهوش بود و متاسفانه صبح امروز به ما اعلام کردند که دچار مشکل شد و در نهایت با ایست قلبی از دنیا رفت. بنده درگذشت وی را به رهبر معظم انقلاب و ملت ایران اسلامی تسلیت عرض می‌کنم.

علیرضا عسگراولادی افزود: پدرم خود را خادمی برای ملت می‌دانست و بنابراین همیشه در صف اول انقلاب حضور داشت.

وی در ادامه در پاسخ به این پرسش که مراسم تشییع و تدفین وی چه زمانی برگزار خواهد شد، اظهار داشت: با دوستان و اقوام در این باره صحبت خواهیم کرد و آن را به اطلاع مردم خواهیم رساند. انشاءالله تا بعدازظهر مشخص خواهد شد.

علیرضا عسگراولادی درباره اینکه چه خاطره‌ای از پدر دارید، افزود: خاطرات بسیار زیاد است، وی همیشه اهل مشورت بود و بهترین روش را انتخاب می‌کرد. در مسائل سیاسی همیشه "وامرهم شورا بینهم" را در نظر می‌گرفت.

وی ویژگی دیگر مرحوم عسگراولادی را ذوب بودن وی در ولایت دانست و گفت: دوست و دشمن بر روی این ویژگی وی صحه می‌گذاشتند. پدرم اخلاق را رعایت می‌کرد و از بچه 7 ساله تا بزرگترین شخص مملکت را احترام می‌گذاشت.

وی تاکید کرد: وی همیشه می‌گفت که ما روزی که می‌آییم باید فکر کنیم که روز دیگر می‌رویم. از این رو همیشه آماده رفتن بود و سعی می‌کرد در کارهایی که انجام می‌داد اشتباهی صورت نگیرد. به دوستان صبر، استقامت و پایداری را در کار توصیه می‌کرد و می‌گفت ما ملت خوبی داریم و باید با آنها صادق باشیم. اگر صداقت خود را نشان دهیم مردم کاری را که باید انجام دهند انجام خواهند داد.
منبع: تسنیم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین