|
|
امروز: شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۵
کد خبر: ۹۸۹۵۰
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۸
تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در جریان لیگ قهرمانان آسیا در زمین العین امارات به تساوی ارزشمند یک بر یک دست یافت.
تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در جریان لیگ قهرمانان آسیا در زمین العین امارات به تساوی ارزشمند یک بر یک دست یافت.

در ادامه دیدارهای دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، چهارشنبه شب ذوب آهن اصفهان میهمان العین امارات بود که این دیدار با تساوی یک بر یک به اتمام رسید.

در نیمه نخست العین که از حمایت حدود پنج هزار تماشاگر خودی سود می برد حملات زیادی را طراحی کرد و در دقیقه یازدهم با ضربه «دیانفرس داگلاس» مهاجم برزیلی به گل دست یافت تا نیمه نخست با برتری یک بر صفر میزبان به اتمام برسد.

در نیمه هرچند العین برتری بیشتری در حفظ توپ داشت، اما ذوب آهنی ها نیز برای جبران گل خورده با شهامت بیشتری به کار ادامه داده و در دقیقه 75 به گل تساوی دست یافت.

در این دقیقه ارسال «علی همام» با ضربه سر «محمدرضا عباسی» همراه شد که اشتباه عجیب دروازه بان و مدافع العین توپ را دورن دروازه میهمان جای داد تا نماینده شایسته ایران به گل تساوی دست یابد.

پس از این گل، «یحیی گل محمدی» دو بازیکن تازه نفس یه نام های «احمد امیر کامدار» و «مسعود حسن زاده» را به میدان فرستاد تا مانع از بازیسازی «عمر عبدالرحمن» و دیگر هافبک های خلاق العین شود.

در دقایق باقی مانده اتفاق خاصی رخ نداد و بازی با تساوی یک بر یک به اتمام رسید تا همه چیز برای تعیین تیم برتر به دیدار برگشت بکشد.

ترکیب ذوب آهن را در این دیدار، ذوب‌آهن ایران رشید مظاهری، هادی محمدی، وحید محمدزاده، علی همام، هاشم بیک‌زاده، قاسم حدادی‌فر، مهدی مهدی‌پور، مرتضی تبریزی(دانیال اسماعیلی فر)، احسان پهلوان، محمدرضا عباسی(امیراحمد کامدار) و کاوه رضایی(مسعود حسن‌زاده) تشکیل دادند.

سه شنبه شب، تراکتورسازی تبریز دیگر نماینده ایران در دبی مقابل النصر امارات با شکست سنگین چهار بر یک روبرو شد.

دیدارهای دور برگشت طی روزهای چهارم و پنجم خردادماه برگزار خواهد شد.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین