|
|
امروز: جمعه ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۷
کد خبر: ۹۸۹۰۹
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۰
اداره کل هواشناسی استان تهران، شرایط جوی استان در 48 ساعت آینده را با رگبار، رعد و برق و همراه با وزش باد شدید موقتی پیش بینی کرد.
اداره کل هواشناسی استان تهران، شرایط جوی استان در 48 ساعت آینده را با رگبار، رعد و برق و همراه با وزش باد شدید موقتی پیش بینی کرد.

رییس اداره پیش بینی و پیش آگاهی جوی اداره کل هواشناسی استان تهران گفت: براساس اطلاعات و نقشه های پیش یابی و خروجی آخرین مدل های هواشناسی در دو روز آینده شاهد وزش باد شدید موقتی با سرعت 35 کیلومتر بر ساعت در سطح استان به ویژه پایتخت خواهیم بود.

محمدمهدی عشقی عصر چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: برهمین اساس، سرعت وزش باد طی 48 ساعت آینده در مناطق جنوب و غرب استان(شهریار، رباط کریم و ورامین) به ویژه در بعدازظهرها افزایش خواهد یافت.

وی با اشاره به اینکه عصر امروز باد شدیدی با سرعت 35 کیلومتر بر ساعت تهران را درنوردید اظهار کرد: به منظور پیشگیری از خسارات احتمالی ناشی از وزش باد شدید، صاعقه و سیلابی شدن رودخانه ها و مسیل ها، تمهیدات لازم از سوی مسئولان و شهروندان تهرانی اتخاذ شود.

به گفته وی، آسمان استان تهران در فردا(پنجشنبه) نیز کمی ابری همراه با وزش باد و در ارتفاعات همراه با افزایش ابر با رگبار و رعد و برق و همچنین وزش باد شدید در مناطق جنوبی پیش بینی می شود.

عشقی افزود: کمینه دمای امشب شهر تهران 22 درجه سانتیگراد و دو روز آینده (پنجشنبه و جمعه) نیز 23 و 21 درجه سانتیگراد خواهد بود.

به گفته وی، بیشینه دمای تهران در دو روز آینده (پنجشنبه و جمعه) نیز به ترتیب 33 و 32 درجه سانتیگراد خواهد بود.

رییس اداره پیش بینی و پیش آگاهی های جوی هواشناسی استان تهران افزود: ایستگاه های ورامین با 37 درجه سانتیگراد و فیروزکوه با 8 درجه سانتیگراد به ترتیب گرم ترین و خنک ترین مناطق استان تهران در 24 ساعت گذشته بودند.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین