به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید،کمال الدین پیرمؤذن در نشست علنی امروز (دوشنبه 27 اردیبهشت) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود از مردم حق طلب تهران و ایران که هاشمی، روحانی، عارف و لیست امید را با حضور چشمگیر یاری کردند و برای حضور در مجلس دهم برگزیدند، تشکر کرد و گفت: نباید از مردم و منتخب مردم انتقام گرفت؛ لازم است به وحدت ملی بها داد زیرا این امر از آموزه های قرآنی است.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از دولتیان، روحانی، ظریف و عراقچی و سایرین که مظلومانه برجام سودمند را به سرانجام رساندند، تشکر می کنم؛ آنان مقتدرانه اجازه نمی دهند فرصت طلایی پساتحریم را از ایرانیان بگیرند.

پیرمؤذن افزود: حمله کنندگان به سفارت عربستان باید اذهان خود را متحول کنند و فرصت را به تهدید مبدل نکنند. آنان، توفیقات سردار سلیمانی و ظریف را با حمله به سفارت عربستان سوزاندند.

وی بیان کرد: امیدوارم با تغییر مدیران رسانه ملی، رسانه ملی ایرانیان باب میل مردم و دولت برآمده از مردم باشد و از هنرمندان مردمی و برنامه ای مانند خندوانه که نشاط اجتماعی و سرمایه اجتماعی را تقویت می کند، حمایت شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با تشکر از دولت و وزارت کشور و مجلس در تصویب طرح تشکیل سازمان مقررات بیمه های بازنشستگی کشور گفت: هزینه های جاری کشور را با استخدام ها در دولت قبل افزایش دادند.