|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۳
کد خبر: ۹۸۳۶۱
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۶:۰۰
«عبدالملک الحوثی » رهبر جنبش انصارالله یمن در پیامی به « سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان، شهادت فرمانده و مجاهد بزرگ « سید مصطفی بدرالدین» معروف به « ذوالفقار» را تبریک و تسلیت گفت و تاکید کرد که ما و شما در یک سنگر و زیر یک پرچم با نیروهای استکباری و طاغوت ها می جنگیم.
«عبدالملک الحوثی » رهبر جنبش انصارالله یمن در پیامی به « سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان، شهادت فرمانده و مجاهد بزرگ « سید مصطفی بدرالدین» معروف به « ذوالفقار» را تبریک و تسلیت گفت و تاکید کرد که ما و شما در یک سنگر و زیر یک پرچم با نیروهای استکباری و طاغوت ها می جنگیم.

رهبر جنبش انصارالله دراین پیام آورده است: شهید مصطفی بدرالدین ، یکی از قهرمانان مقاومت بود که با جهاد در راه خدا به یاری مستضعفان شتافته و با مستکبران مبارزه می کرد و با کسب مدال شهادت، رحلتی مقدس را انتخاب کرد.

در ادامه این پیام آمده است: از خداوند متعال مسئلت می کنیم که این قهرمان عزیز و پرچمدار مقاومت را در جوار شهدای بزرگ و دیگر صالحان و به ویژه سیدالشهداء حضرت امام حسین (ع) قرار دهد.

عبدالملک الحوثی در پیام خود تاکید کرده است: حزب الله از همان ابتدای موجودیت به فضل الهی و با وجود مردان مقاومت و شهادت ، پیروزی های بزرگی را رقم زده است که همه اینها از برکات خداوند متعال است.

وی می افزاید: این فداکاری های بزرگ در راه الهی ، ایمان راسخ ، یقین ثابت ، بصیرت راهشگا و موضع حق، شایسته هدفی بزرگ و مقدس و شایسته امتی است که در پیشاپیش آنها شهیدان ، امیر المومنین(ع)، نوه رسول الله گرامی (ص)، ائمه بزرگ و علما و کسانی که از صافی عشق و محبت به حضرت محمد و آل محمد (ص) عبور کرده اند، قرار دارند.

در پیام رهبر جنبش انصارالله یمن آمده است: در راه الهی و طریق حق، شکست ، ضعف ، منت گذاشتن و زیاده خواهی جائی ندارد و در مقابل از خودگذشتن در آن هیچ حد و مرز و قیدی ندارد و خداوند سبحان و متعال می فرمایند « وَکَأَیِّن مِّن نَّبِیٍّ قَاتَلَ مَعَهُ رِبِّیُّونَ کَثِیرٌ فَمَا وَهَنُواْ لِمَا أَصَابَهُمْ فِی سَبِیلِ اللّهِ وَمَا ضَعُفُواْ وَمَا اسْتَکَانُواْ وَاللّهُ یُحِبُّ الصَّابِرِینَ وَمَا کَانَ قَوْلَهُمْ إِلاَّ أَن قَالُواْ ربَّنَا اغْفِرْ لَنَا ذُنُوبَنَا وَإِسْرَافَنَا فِی أَمْرِنَا وَثَبِّتْ أَقْدَامَنَا وانصُرْنَا عَلَی الْقَوْمِ الْکَافِرِینَ فَآتَاهُمُ اللَّهُ ثَوَابَ الدُّنْیَا وَحُسْنَ ثَوَابِ الآخِرَةِ وَاللَّهُ یُحِبُّ الْمُحْسِنِینَ».

عبدالملک الحوثی خطاب به سید حسن نصرالله می نویسد: من به شما و حزب الله برای وجود این شهید بزرگ، این افتخار و بخشش تبریک و به خاطر فقدان این عزیز و مرد جهاد در راه خدا، تسلیت و تعزیت می گویم.

وی می افزاید: ما و شما در رویاروئی با نیروهای استکباری و طاغوت ها، در یک نبرد ، در یک سنگر و زیر یک پرچم قرار داریم و در جایگاه حق و در سنگر مستضعفان و زیر پرچم عزت ، کرامت و ایمان ایستاده ایم.

در پیام رهبر جنبش انصارالله یمن تصریح شده است: برادران مجاهد ما در حزب الله بهترین الگوی در میدان نبرد و صحنه کارزار هستند و به یاد می آوریم که فرمانده شهید « حسین بدرالدین الحوثی» همواره می گفت که « آنها سرور مجاهدان در این جهان هستند که آبروی امت عربی و اسلامی را حفظ کرده اند».

عبدالملک الحوثی در پایان پیام خود تاکید کرده است: برادران مجاهد ما در حزب الله با همه مستضعفان آزاد منش و مجاهدان در راه حق در همه جهان صادق هستند.

سید مصطفی بدرالدین معروف به ذوالفقار، فرمانده و مجاهد بزرگ حزب الله که برای مبارزه با تروریست های تکفیری رفته بود پنجشنبه شب گذشته در اثر انفجاری بزرگ در یکی از مقرهای حزب الله نزدیک فرودگاه بین المللی دمشق به شهادت رسید و عصر جمعه در مراسمی با شکوه در ضاحیه جنوبی بیروت تشییع شد و در کنار دیگر شهدای مقاومت به ویژه شهید « حاج عماد مغنیه» دوست ، برادر و همرزم دیرین خود آرام گرفت.

حزب الله لبنان با صدور اطلاعیه ای تاکید کرد که ذوالفقار حزب الله در اثر حمله توپخانه ای گروه های تروریستی تکفیری موجود در منطقه به شهادت رسیده است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین