|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۲
کد خبر: ۹۸۳۱۹
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۰
منچسترسیتی توانست سهمیه لیگ قهرمانان را بالاتر از همشهری خود به دست آورد و آرسنال نیز به رتبه دوم لیگ برتر رسید.
 منچسترسیتی توانست سهمیه لیگ قهرمانان را بالاتر از همشهری خود به دست آورد و آرسنال نیز به رتبه دوم لیگ برتر رسید.

هفته پایانی رقابت های لیگ برتر با برگزاری 9 دیدار و تعویق دیدار منچستریونایتد و بورنموث به پایان رسید. در دیدار منچستریوناتید و بورنموث و قبل از شروع آن یک شی ناشناخته بین تماشاگران کشف شد و همین باعث شد تا بازی لغو شود و به زمان دیگری موکول شود.

در یکی از دیدارهای برگزار شده چلسی در خانه به دیدار لسترسیتی رفت که این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید. در دقیقه 26 هواداران چلسی با تشویق جان تری که شماره 26 را می پوشد، خواستار تمدید قرارداد کاپیتان تیمشان شدند. در نیمه دوم ماتیچ در محوطه جریمه حریف سرنگون شد تا سسک فابرگاس گلزنی کند ولی در اواخر مسابقه کورتوا باز هم نشان داد که کلین شیت دوست ندارد و یک بار دیگر با عملکرد ضعیف خود نشان داد این فصل به هیچ وجه انتظارات را برآورده نکرده است. شوت درینک واتر مدافع لستر و غفلت کورتوا باعث شد تا توپ به دروازه چلسی برسد و این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان برسد.

قبل از بازی از کلودیو رانیری در ورزشگاه تجلیل شد و هواداران چلسی سرمربی سابق خود را مورد تشویق قرار دادند.

دو تیم وست بروم و لیورپول در آخرین دیدار فصل خود در لیگ برتر به مانند بازی رفت به تساوی رسیدند. با توجه به دیدار فینال لیگ اروپا، قرمزها با نفرات ذخیره در این بازی به میدان آمدند. روندون برای وست بروم گلزنی کرد ولی در ادامه جوردن آیب بازی را به تساوی کشاند تا این یدار با تساوی یک بر یک به پایان برسد.

آرسنال در خانه با چهار گل استون ویلا را که قبل ار این سقوطش به دسته پایین تر قطعی شده است را از پیش روی برداشت. اولیویه ژیرو که چندی دیگر در یورو 2016 خواهد بود توانست هت تریک کند و دیگر گل این تیم را نیز مایکل آرتتا به ثمر رساند تا آرسنال رده دوم لیگ برتر را به خود اختصاص دهد و نایب قهرمان شود.

تاتنهام نیز در خانه نیوکاسل سقوط کرده به میدان رفت و با نتیجه 5 بر یک تن به شکست داد. وینالدام 2 بار، میتروویچ، آرونز و یانمات برای نیوکاسل گلزنی کردند و لاملا نیز برای تاتنهام گلزنی کرد. همچنین میتروویچ در دقیقه 67 از زمین مسابقه اخراج شد تا نیوکاسل با یک نتیجه خوب از لیگ برتر برای حداقل یک سال وداع کند.

در مهم ترین بازی سوانزی و منچسترسیتی به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا سیتی به سهمیه لیگ قهرمانان برسد. یونایتد امیدوار بود با شکست سیتی در این بازی و برتری تیم خود برابر بورنموث به سهمیه لیگ قهرمانان برسند ولی اینه هاچو در دقیقه 5 برای سیتی گلزنی کرد و در ادامه این سوانزی بود که این گل را پاسخ داد. آندره آیوو در دقیقه 45 گلزنی کرد ولی این دیدار در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، همچنین بعد از لغو دیدار منچستریونایتد و بورنموث، اتحادیه فوتبال انگلیس در بیانیه ای اعلام کرد: لغو یکی از بازی های لیگ، اولویت آخر ما است ولی به دلایل امنیتی ما مجبور به انجام این کار شدیم. از هواداران بابت ناراحتی های پیش آمده عذرخواهی می کنیم. بدیهی است که منچستر یونایتد و سازمان لیگ اولویت خودشان را امنیت و سلامت هواداران و مردم قرار می دهند. سازمان لیگ در اولین فرصت، تاریخ انجام این بازی را تنظیم می کند.

به این ترتیب لسترسیتی، آرسنال، تاتنهام و منچسترسیتی چهار نماینده انگلیس در فصل بعد لیگ قهرمانان هستند و منچستریونایتد باید در لیگ اروپا به میدان برود و وستهام و ساوت همپتون نیز در این لیگ بازی خواهد کرد و تیم های نیوکاسل، نوریچ و استون ویلا نیز به دسته پایین تر سقوط کردند. البته در صورتی که لیورپول قهرمان لیگ اروپا شود سهمیه لیگ قهرمانان کسب می کند و انگلیس 5 سهمیه خواهد داشت.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین