|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۵:۵۵
کد خبر: ۹۸۰۰۶
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۱
تاسی به حضرت زینب کبری سلام الله علیها بزرگ بانوی مقاومت در کربلا که فرمود " ما رأیت الا جمیلاً ، و صبر بر مصائب، اجری عظیم دارد که شامل بندگان خاص خداوند بزرگ خواهد شد.
در پی شهادت مصطفی بدرالدین «ذوالفقار حزب الله لبنان»، همسرشهید غضنفر رکن آبادی سفیر سابق کشورمان در لبنان در پیامی به همسر و خواهر شهید مصطفی بدرالدین این شهادت را به آنها تبریک و تسلیت گفت .

 متن این پیام به شرح زیر است؛

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَی نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا ۞

خواهر عزیزم سرکار خانم أم علی

خواهر عزیزم سرکار خانم أم جهاد

السلام علیکم و رحمت الله و برکاته

شهادت همسر و برادر بزرگوارتان جناب آقای مصطفی بدرالدین فرمانده ارشد حزب الله و مجاهد شجاع که عمر پربرکت و گرانبهای خود را در مبارزه با رژیم صهیونیستی و تروریستهای تکفیری طی کرد و سرانجام در دفاع از آرمانهای اسلامی و در راه مقاومت به مقام عالی و پرافتخار شهادت نائل آمد را به سرکار عالی، خانواده های مجاهد پرور بدرالدین و مغنیه، همچنین به مردم مقاوم لبنان صمیمانه تبریک و تسلیت می گویم.

بی تردید شعله های نورانی مقاومت و خورشید درخشان حزب الله با این اقدامات تروریستی خاموش نخواهد شد و مقاومت بیش از پیش با عزم و اراده ای راسختر به حرکت خود تا آزادی کامل قدس شریف و نابودی صهیونیسم و تروریسم ادامه خواهد یافت.

تاسی به حضرت زینب کبری سلام الله علیها بزرگ بانوی مقاومت در کربلا که فرمود " ما رأیت الا جمیلاً ، و صبر بر مصائب، اجری عظیم دارد که شامل بندگان خاص خداوند بزرگ خواهد شد.

از خداوند قادر متعال برای سرکارعالی صبر و اجر و برای روح آن شهید سعید ، رحمت و رضوان الهی را آرزومندم.

همسر شهید دکتر غضنفر رکن آبادی

سفیر سابق جمهوری اسلامی ایران در لبنان
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین