|
|
امروز: يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۳:۴۸
کد خبر: ۹۷۹۹۱
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۸
در ابتدای مراسم جشن قهرمانی استقلال خوزستان از محسن ترکی و تیم داوری وی در دیدار استقلال خوزستان و ذوب آهن اصفهان با اهدای لوح قدردانی شد.
مراسم قهرمانی تیم فوتبال استقلال خوزستان در ورزشگاه غدیر و با حضور تماشاگران این تیم و در میان جشن و پایکوبی بازیکنان این تیم برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، هیچ یک از تماشاگران هوادار آبی پوشان خوزستان از ورزشگاه غدیر خارج نشده بودند و برای حضور در جشن قهرمانی در ورزشگاه باقی مانده و به تشویق تیم محبوب و بازیکنان مورد علاقه شان پرداختند.

بازیکنان تیم استقلال خوزستان لباس های آبی رنگی را برای حضور در جشن قهرمانی بر تن کرده بودند که عکسی از جام قهرمانی و یک ستاره بر روی آن نقش بسته بود؛ شماره این پیراهن نیز برای تمام بازیکنان 'دو صفر' بود. اما بازیکنان ذخیره این تیم تنها لباس های ورزشی برتن داشته و لباس قهرمانی نپوشیده بودند.

در ابتدای مراسم جشن قهرمانی استقلال خوزستان از محسن ترکی و تیم داوری وی در دیدار استقلال خوزستان و ذوب آهن اصفهان با اهدای لوح قدردانی شد.

بازیکنان استقلال خوزستان بر روی سکوی قهرمانی با جام قهرمانی و مدال هایشان عکس سلفی می گرفتند.

عبدالله ویسی سرمربی جوان، موفق، خوش فکر و بازیکن ساز استقلال خوزستان به شدت از سوی تماشاگران حاضر در ورزشگاه غدیر تشویق شد. شاگردان ویسی بر روی سکوی قهرمانی، ویسی را به روی دوش خود نشانده و از او قدردانی کردند.

بازیکنان تیم قهرمان، بر روی سکوی قهرمانی، پرچمی زرد رنگ در حمایت از مدافعین و شهدای حرم در دست داشتند.

همزمان با اهدای جام قهرمانی به بازیکنان و مسئولین تیم استقلال خوزستان، مراسم آتش بازی نیز در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین