|
|
امروز: جمعه ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۳
کد خبر: ۹۷۸۳۷
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۷
تهران- ایرنا- کارشناس سازمان هواشناسی با اعلام رگبار باران، رعد و برق و وزش باد در نیمه‌غربی و شمال‌شرق کشور از کاهش ابر برای فردا (جمعه) در پایتخت خبر داد و برای بیشتر مناطق کشور در هفته آتی، جوی پایدار پیش‌بینی کرد.
کارشناس سازمان هواشناسی با اعلام رگبار باران، رعد و برق و وزش باد در نیمه‌غربی و شمال‌شرق کشور از کاهش ابر برای فردا (جمعه) در پایتخت خبر داد و برای بیشتر مناطق کشور در هفته آتی، جوی پایدار پیش‌بینی کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی با تشریح وضعیت جوی کشور برای امروز و روزهای آتی گفت: برای امروز در بیشتر مناطق نیمه‌غربی، ارتفاعات و دامنه‌های البرز، شمال‌شرق و بخش‌هایی از مرکز کشور، رگبار و رعد و برق و وزش بادهای نسبتا شدید موقتی را داریم که این شرایط تا اوایل شب ادامه دارد و بتدریج در اوایل شب از میزان بارش ها در این مناطق کاسته می‌شود و با شدت کمتری در مرکز و شمال‌شرق ادامه دارد.

کارشناس سازمان هواشناسی افزود: روز جمعه در نیمه ‌غربی کشور و در اکثر مناطق،آسمانی صاف را خواهیم داشت؛ برای نیمه شرقی کشور نیز رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش بادهای شدید را داریم که شدت بارش‌ها بیشتر برای شمال‌شرق کشور خواهد بود.

گودرزی ادامه داد: از روز شنبه در بیشتر مناطق کشور، جوی پایدار حاکم می‌شود و برای تهران هم برای امشب، رگبار باران، رگبار و رعد و برق و در پاره‌ای از موارد وزش باد را داریم. از فردا بتدریج کاهش ابر را برای پایتخت پیش‌بینی کرده‌ایم.

وی در پایان گفت: 26 درجه سانتیگراد حداکثر دمای امروز پایتخت است و کمینه دمای فردا صبح تهران به 14 درجه خواهد رسید.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین