|
|
امروز: دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۳
کد خبر: ۹۷۷۴۵
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۶
به گفته ناظرمالی واجرایی نمایشگاه بیست ونهم کتاب خاطرنشان کرد که کارتخوانها به ترتیب وبراساس اولویت درخواست غرفه داران نصب می شود.
عضو شورای نظارت و ارزشیابی و ناظر مالی و اجرایی بیست ونهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از ثبت رکورد بیش از900هزار تراکنش بانکی توسط کارت خوان های نصب شده در این نمایشگاه خبرداد.

نیکنام حسینی پور روز چهارشنبه درگفت وگو با خبرنگارفرهنگی ایرنا مستقر در بیست ونهمین نمایشگاه بین المللی کتاب افزود:همزمان با هشتمین روز این رویدادبزرگ فرهنگی تراکنش بانکی بالاترین میزان ثبت را نشان می دهد. وی ادامه داد:بیشترین تراکنش بانکی در بخش ناشران عمومی و دانشگاهی به ثبت رسیده است.

حسینی پور اظهارداشت: دربخش ناشران عمومی 52هزار و 992 تراکنش، در بخش ناشران دانشگاهی 29هزارو 408تراکنش،دربخش کودک ونوجوان 19هزارو 478تراکنش، ناشران آموزشی 11هزار و 655 تراکنش و در بخش بین المللی 30هزار و53 تراکنش فقط در روز گذشته به ثبت رسیده است.

*نصب بیش ازسه هزارکارتخوان توسط آسان پرداخت

ناظرمالی واجرایی نمایشگاه کتاب گفت: این تعداد تراکنش از بیش سه هزار کارتخوان نصب شده توسط شرکت مورد قرارداد بانک عامل و وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی نصب شده است.

*رضایت از عملکرد کارتخوانها

حسینی پور درادامه به عدم ارسال هیچگونه شکایتی ازسوی ناشران ومردم وابراز رضایت همگان از کارتخوانهای نصب شده ،اظهارداشت: تا این لحظه هیچگونه شکایتی مبنی برعدم رضایت مخاطبان به ستاد و ما گزارش نشده ولذا این بیانگر عملکرد مثبت وقابل قبول آسان پرداخت است.

به گفته وی شرکت آپ «آسان پرداخت» براساس قرارداد با وزارت فرهنگ وارشاداسلامی تعهد کرده تا نصب وراه اندازی 4هزار دستگاه کارتخوان درنمایشگاه را مهیا وپشتیبانی کند.

به گفته ناظرمالی واجرایی نمایشگاه بیست ونهم کتاب خاطرنشان کرد که کارتخوانها به ترتیب وبراساس اولویت درخواست غرفه داران نصب می شود.

وی تصریح کرد: کارشناسان،متخصصان و دوست اندرکاران شرکت بطور مداوم در نمایشگاه حضور داشته و بلافاصله نسبت به رفع عیب احتمالی کارتخوانها اقدام می کنند.

به گفته حسینی پور با توجه به اینکه نمایشگاه برای اولین باردرنمایشگاه برپامی شود اظهارداشت:تمامی زیرساختها توسط آسان پرداخت مهیا شده است.

بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «فردا برای برای خواندن دیر است...» از 15 تا 25 اردیبهشت در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار می‌شود. مجموعه شهر آفتاب در اتوبان خلیج فارس، روبه روی حرم مطهر امام خمینی (ره) قرار دارد.


منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین