|
|
امروز: دوشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۸
کد خبر: ۹۷۶۰۲
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۷
یک روزنامه صهیونیستی روز چهارشنبه نوشت که دونالد ترامپ نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به زودی به فلسطین اشغالی سفر خواهد کرد.
یک روزنامه صهیونیستی روز چهارشنبه نوشت که دونالد ترامپ نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به زودی به فلسطین اشغالی سفر خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از بیت المقدس اشغالی، ترامپ به روزنامه رایگان «اسراییل هایوم» نزدیک به بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی بدون ارایه جزییات بیشتری گفت: بله من به زودی خواهم آمد.

ترامپ سفر اواخر دسامبر خود را به فلسطین اشغالی، چند روز قبل از موعد مقرر در پی جنجال بر سر پیشنهاد وی برای ممنوع کردن ورود همه مسلمانان به خاک آمریکا، به تعویق انداخت.

وی در آن هنگام در صفحه توییتر خود نوشت: من تصمیم گرفته ام که سفر خود را به اسراییل به تعویق اندازم و ملاقات خود را با نتانیاهو به هنگامی پس از کسب مقام ریاست جمهوری آمریکا، موکول کنم.

ترامپ در این مصاحبه مجددا از باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا به علت توافق هسته ای ژوییه گذشته با ایران که نتانیاهو به شدت با آن مخالفت ورزید، انتقاد کرد.

وی گفت: تهدید کنونی علیه اسراییل به علت سیاست اوباما نسبت به ایران و توافق هسته ای، از هر وقت دیگری مهم تر و بیشتر است.

به گفته ترامپ، به نظر من مردم اسراییل به علت سیاست های اوباما به شدت زیان دیده اند.

نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اغلب به منظور تقویت اعتبار خود در زمینه سیاست خارجی به فلسطین اشغالی سفر می کنند.

ترامپ در ماه مارس نیز در نشست سیاسی 2016 کمیته امور عمومی آمریکا اسراییل سخنرانی کرد.

به گزارش ایرنا،‌ در دور دیگری از رای گیری های درون حزبی انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا، جمهوریخواهان در ایالات نبراسکا و ویرجینیای غربی و دموکرات ها در ایالت ویرجینیای غربی روز سه شنبه به پای صندوق های رای رفتند و ترامپ و سندرز را به عنوان برندگان این دور رقابت ها تعیین کردند.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین