کد خبر: ۹۷۴۲۳
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۴
رئیس دفتر رئیس جمهوری گفت: امروز می توان این پیام را با قدرت اعلام كرد كه هیچ درخواستی در سامانه 111 بدون رسیدگی نمی ماند.
رئیس دفتر رئیس جمهوری گفت: امروز می توان این پیام را با قدرت اعلام كرد كه هیچ درخواستی در سامانه 111 بدون رسیدگی نمی ماند.

محمد نهاوندیان روز سه شنبه در بازدید از ستاد مركزی ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در كرمان در جمع خبرنگاران افزود: در مركز ارتباطات مردمی، سرعت، كیفیت و دقت با حفظ كرامت و احترام به مردم همراه است.

وی تاكید كرد: باید به سمتی برویم كه با برخورد ریشه ای با مشكلات شاهد كاهش تماس ها باشیم و به عنوان نمونه بخشی از تماس ها مربوط به اشتغال است و با توجه به سیاستگذاری های انجام شده به سمتی می رویم كه با گسترش سرمایه گذاری ها، فرصت های شغلی افزایش پیدا كند و ریشه این اضطرارها برداشته شود.

رئیس دفتر رئیس جمهوری گفت: البته ارتباط مستقیم مردم با مسئولان به عنوان رویدادی برای اطلاع از بازخورد اقدامات و فعالیت های دولت باید حفظ شود اما در عین حال باید تلاشمان را برای حل ریشه ای مشكلات افزایش دهیم.

وی افزود: طبق آخرین گزارش تاكنون چندین هزار تماس تلفنی با سامانه 111 برقرار شده كه بخشی از آنها كه دارای فوریت است در كمتر از 24 ساعت به دستگاه های مربوطه ارجاع شده و اقدامات لازم نیز انجام گرفته است.

نهاوندیان گفت: بخش عمده ای از این تماس ها نیز طی سه روز به دستگاه های مربوط ارجاع می شود.

وی افزود: امروز ارتباط مردم با دولت به سهولت و آسودگی در منزل انجام شده و دیگر نیاز به دنبال كردن خودروهای مسئولان و خودروهای جمع كننده نامه در سفرهای استانی نیست چرا كه آن روند، دور از شان مردم بزرگ بود.

وی گفت: در گذشته نه چندان دور چندین هزار نامه به صورت فیزیكی و با سختی از سوی مردم نوشته می شد اما امروز در مسیر استقبال از رئیس جمهوری تعداد بسیار كمی خود را ناگزیر به تحویل نامه دستی دیده بودند كه این نشان از جا افتادن سامانه 111 در بین مردم است.

سامانه الكترونیكی ارتباط مردم و دولت (سامد) روز گذشته (دوشنبه) با حضور معاون اجرایی رئیس جمهوری در كرمان افتتاح شد.

این سامانه تا 24 ساعت پس از سفر رئیس جمهوری فعال است و مردم می توانند با شماره 111 به صورت رایگان، مطالب مورد نظر خود را مطرح و كد رهگیری دریافت كنند.

رئیس جمهوری امروز (سه شنبه) در بیست و هفتمین سفر استانی كاروان تدبیر و امید وارد كرمان شد.

دیدار با علما، ایثارگران و برگزیدگان، شركت در نشست توسعه و سرمایه گذاران، بازدید و افتتاح چند پروژه، حضور در شورای اداری استان و نشست خبری از جمله برنامه های سفر دو روزه رئیس جمهوری به دیار كریمان است.

معاونان رئیس جمهوری و وزرا در این مدت به عنوان نمایندگان رئیس جمهوری به شهرستان های استان سفر و در دیدارهای مردمی و نشست با مسئولان محلی، وضعیت مناطق مختلف را بررسی می كنند.

رئیس دفتر رئیس جمهوری همچنین از غرفه ادارات كل و سازمان های مردم نهاد فعال استان در محل تالار برق كرمان بازدید كرد.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین